delphi under win2000
Fra : Filibaba brusk

Dato : 01-12-00 00:15

Jeg har delphi5, kan det godt installeres i windows 2000?

mvh
Filibaba

Fra : Michael

Dato : 01-12-00 07:35

Ja

Fra : Allan Madsen

Dato : 01-12-00 15:28

Hej

Ja det kan den godt, du skal bare være klar over at du ikke kan til gå
hardware adresser direkt, for det tillader windows 2000 (Windows NT) ikke.

Fra : Tobias Toft

Dato : 01-12-00 19:02

"Filibaba brusk" <skod@aha.skod> skrev i en meddelelse
> Jeg har delphi5, kan det godt installeres i windows 2000?
>

> mvh
> Filibaba

Jeg fik D4 til at virke under Win2000, men det var nogle problemer med selve
installationen.
/Toft
www.tt-media.com