Misbrug
Fra : Morten Lind

Dato : 13-05-04 11:35

Hej alle

I husker nok Martin Edlich, ikke sandt?

Der er nogen, der misbruger hans navn til spam. Har fået en mail fra
"ham" med et vedhæftet ziparkiv og teksten: læs straks.

Afsender er så et IPnummer@hans fornavn.efternavn.dk

Har testet afsender - er ugyldig -

Hej fra
M.

Fra : Christian Bech

Dato : 13-05-04 12:37

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hej alle
>
> I husker nok Martin Edlich, ikke sandt?
>
> Der er nogen, der misbruger hans navn til spam. Har fået en mail fra
> "ham" med et vedhæftet ziparkiv og teksten: læs straks.

Det er meget brugt. Jeg fik fornylig 5-600 emails fra
bounceidiotudbydere med besked om at mine mails ikke kunne leveres. Tænk
på, hvor mange der så er gået igennem.

--
Christian

Fra : Franz Berliner

Dato : 14-05-04 08:49

Christian Bech wrote:

> Det er meget brugt. Jeg fik fornylig 5-600 emails fra
> bounceidiotudbydere med besked om at mine mails ikke kunne leveres. Tænk
> på, hvor mange der så er gået igennem.

Jeg har oplevet det samme på et af mine domæner.

Jeg går ind for at de skyldige bliver viklet ind i et el-hegn, strømmen
aktiveres så hver gang en af de mails de har udsendt ryger i en indbakke.

--
Mvh. Franz - http://www.berliner.dk

Fra : thomas t

Dato : 16-05-04 23:26

Franz Berliner at stuff@NOSPAMkampp.dk:

> Jeg går ind for at de skyldige bliver viklet ind i et el-hegn, strømmen
> aktiveres så hver gang en af de mails de har udsendt ryger i en indbakke.

Føj, hvor ku det bare være stinke hamrende fedt. Der kunne også sælges
_mange_ adgangsbilletter til webcam af øh, opstillingen.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 17-05-04 19:43

thomas t <spam.tomcat@pc.dk> wrote:

> Franz Berliner at stuff@NOSPAMkampp.dk:

> Føj, hvor ku det bare være stinke hamrende fedt. Der kunne også sælges
> _mange_ adgangsbilletter til webcam af øh, opstillingen.

Ja, eller placer 'opstillingen' på et kunstmuseum el. lign., så kommer
det også i pressen :-{D

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen