LimeWire hjælp
Fra : Per Andersen

Dato : 06-05-04 20:39

Hvad er grunden til følgende: jeg har hentet en file mmed LimeWire,men
når jeg forsøger at åbne den aktiveres LimeWire og mere sker der ikke.
Er filen ufuldstændig eller i stykker eller hvad?

Hilsen
Per

Fra : Thomas

Dato : 08-05-04 23:30

spam_killer@gmx.de (Per Andersen) wrote in message news:<1gddvy5.1t27xav1qv4nn2N%spam_killer@gmx.de>...
> Hvad er grunden til følgende: jeg har hentet en file mmed LimeWire,men
> når jeg forsøger at åbne den aktiveres LimeWire og mere sker der ikke.
> Er filen ufuldstændig eller i stykker eller hvad?

Som regel ønsker du jo ikke at åbne en downloaded fil med Limewire.
Prøv derfor bare at åbne den med det program der 'passer til' filen
(iTunes; word eller hvad det nu er).
Hvis det er en mp3 fil, kan det skyldes at du har valgt at Limewires
mediaplayer skal bruges på mp3 filer. Det må du i givet fald tage væk
igen i prefrences.
Hvis filen er korupt får man som regel besked. Hvis filen ikke er helt
downloaded ligger den ikke i din 'shared folder' men i en anden som
jeg ikke lige kan huske hvad hedder, noget med incomplete download,
eller sådan noget lignende.
Thomas