Printer?
Fra : Esben Jensen

Dato : 06-05-04 00:59

Hej gruppe
Jeg har lige været ude og købe en ny PoweBook 15...den kommer om et
par dage, og jeg er helt vild efter at komme igang med den.
Men i den forbindelse har jeg et spørgsmål. Jeg vil gerne have en
printer til den.
Er der nogen der har erfaringer med Canon i80? Er det en god printer?
Fungerer den problemfrit med OSX? Er det muligt at skaffe bluetooth
modulet, og er det i så fald mac-kompatibelt? osv.
Er der nogen der har et forslag til en anden lille, god og forholdsvis
billig printer...nu er alle pengene jo røget på computeren

På forhånd tak for hjælpen
Esben

Fra : Peter Ursin

Dato : 12-05-04 21:38

Esben Jensen <ets_goldeneye@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Er der nogen der har et forslag til en anden lille, god og forholdsvis
> billig printer...nu er alle pengene jo røget på computeren

Jeg ville foreslå Canon i560 istedet, virker fint med OS X.
den har separate blæktanke så udnyttelsen bliver optimal.
Pris 979,- hos www.proshop.dk

mvh
Peter Ursin