Thunderbird - mail authentication
Fra : Michel Christensen

Dato : 04-05-04 08:07

Hej. Jeg har lige installeret Mozillas Thunderbird (version 0.6), og sat
alle mine accounts op. Den vil imidlertid slet ikke hente, og jeg kan
ikke finde nogen steder, hvor jeg kan indtaste mit password, til de
forskellige accounts. Nogen bud?

Fra : Christian Bech

Dato : 04-05-04 09:06

Michel Christensen <in@valid.account> wrote:

> [...]
> alle mine accounts op. Den vil imidlertid slet ikke hente, og jeg kan
> ikke finde nogen steder, hvor jeg kan indtaste mit password, til de

Så vidt jeg husker burde den prompte dig for det.
--
Christian

Fra : Michel Christensen

Dato : 04-05-04 10:35

Christian Bech wrote:
> Så vidt jeg husker burde den prompte dig for det.

Efter nedlukning og genstart af programmet, prompter den også. Jeg har
så imidlertid tastet et forkert pw ind for den ene account, og sat kryds
i at den skal bruge min keyring.. så er der vel ikke andet for end at
fjerne accounten, og tilføje den igen?

Det ville i princippet være nemmere hvis man under accounts kunne
indtaste pw dér, under username.

--
michel christensen

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 04-05-04 16:08

Michel Christensen wrote:

> [...]
> så imidlertid tastet et forkert pw ind for den ene account, og sat kryds
> i at den skal bruge min keyring.. så er der vel ikke andet for end at

Hvorfor starter du ikke "->Hjælpeprogrammer->Hovednøglering" og retter
det der?

--Martin