SO-DIMM RAM(Low eller ej)
Fra : Morten Lind

Dato : 03-05-04 16:37

God aften - er der nogle af Jer, der ved, om iBook Dual USB(ice) har
plads til en IKKE Low profile RAM-klods i det ekstra slot?

Sagt på en anden måde: Er det muligt at sætte en RAM-klods fra en Pismo
i omtalte iBook?

Hverken Mactracker eller Apple-history eller Apple fortæller, om
iBook´en SKAL have low profile?

Men jeg har jo nok stirret mig blind og overset det?

RAM´en fra Pismo´en har nemlig to chips på hver side, hvilket gør den
dobbelt så bred som en low profile?

iBook´en er ikke min, så jeg kan ikke se efter

På forhånd tak fra
Morten

Fra : Morten Lind

Dato : 03-05-04 20:22

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> [...]
> dobbelt så bred som en low profile?
>
> iBook´en er ikke min, så jeg kan ikke se efter

OK - jeg havde stirret mig blind - har nu fundet - og læst - de tekniske
specifikationer på både PBG3/firewire, som er Pismoen og iBook DUAL USB.

De bruger samme slags RAM, men jeg kan stadig ikke se noget om Low
profile?

M.

Fra : Morten

Dato : 03-05-04 22:50

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshudenhintosh.com> wrote:

> Sagt på en anden måde: Er det muligt at sætte en RAM-klods fra en Pismo
> i omtalte iBook?

hvis det er en lowprofile klods: ja

> Hverken Mactracker eller Apple-history eller Apple fortæller, om
> iBook´en SKAL have low profile?

den skal have low profile (max 1.25 tomme") Jeg kan varmt anbefale
at man kigger på apples developer sider istedet efter den slags
informationer.

<http://developer.apple.com/documentation/Hardware/hardware2.html>

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Morten Lind

Dato : 03-05-04 23:26

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> [...]
>
> den skal have low profile (max 1.25 tomme") Jeg kan varmt anbefale
> at man kigger på apples developer sider istedet efter den slags

Tak Morten - jeg vidste, den skulle være 1,25 inch, men vidste ikke, at
det er det samme som low profile

Så lærte jeg også noget idag, tak skal du ha´
M.