OT : Olsen Banden Frans Jäger DVD-boks
Fra : Morten Steen

Dato : 13-05-04 18:45

Fik en veninde til at nappe 1 stk. subj. til mig i morges. Yay!!!
Men-men-men... hvordan pokker åbner jeg det pengeskab?! Det er tydeligt at
døren skal åbnes, men der er klistret sådan et par "flapper" på, som jeg
umiddelbart ikke tror jeg kan fjerne, uden at ødelægge hele pengeskabet...
men det er dem der ligesom holder døren "låst".
Nogen der kan hjælpe?

Morten

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-05-04 18:58

Morten Steen wrote:
> [...]
> umiddelbart ikke tror jeg kan fjerne, uden at ødelægge hele pengeskabet...
> men det er dem der ligesom holder døren "låst".

Du må i gang med et stetoskop.

/David

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 13-05-04 19:06

In news:40a3b73f$0$171$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> typed:

> Du må i gang med et stetoskop.

Følger der ikke gummihandsker med?

Mikkel

Fra : OP

Dato : 13-05-04 19:50

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> umiddelbart ikke tror jeg kan fjerne, uden at ødelægge hele pengeskabet...
> men det er dem der ligesom holder døren "låst".

Hejsa

Åbn den i den anden side......Flapperne er hængsler som kan bøjes når du
åbner boksen i den anden side... :0)

Mvh OP

Fra : Morten Steen

Dato : 13-05-04 20:05

> Åbn den i den anden side......Flapperne er hængsler som kan bøjes når du
> åbner boksen i den anden side... :0)

Nå ja, ha-ha. Tusind tak! Den kunne jeg sagtens have kæmpet med i dagevis.
:)

Morten

Fra : vadmand

Dato : 13-05-04 20:32

> Nå ja, ha-ha. Tusind tak! Den kunne jeg sagtens have kæmpet med i dagevis.
> :)

Det er da i den rette ånd - husker du Kjelds problemer med en flymiddag?

Per V

Fra : Jesper

Dato : 13-05-04 20:18

Morten Steen <morten.x@NOSPAMfilm.dk> wrote:

> [...]
> umiddelbart ikke tror jeg kan fjerne, uden at ødelægge hele pengeskabet...
> men det er dem der ligesom holder døren "låst".

Jamen det er da slet ikke meningen den skal åbnes før jul
--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton