Titel på kinesisk(?) film søges
Fra : Jim Andersen

Dato : 13-05-04 17:13

For ca et halvt år siden så jeg en reklame for en film i "Hero"/"CTHD"
stilen.

Nogen der kender titlen ?

/jim

Fra : Asian movies

Dato : 12-05-04 17:32

kan du huske lidt fra reklamen ?? så vi evt. kan få lidt hjælp

Rene

Fra : Jim Andersen

Dato : 14-05-04 13:00

"Asian movies" <asian-movies@asian-movies.dk> skrev i en meddelelse
> kan du huske lidt fra reklamen ?? så vi evt. kan få lidt hjælp

Mener 30% sikkert at "plakaten" var med hvid baggrund, og (10% sikkert) en
(på gulvet) siddende/knælende person til venstre, og et blomstrende træ i
midten.

Men som du nok kan forstå er jeg ikke sikker på at det er en hjælp

/jim

Fra : Peter L

Dato : 13-05-04 17:52

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse
> For ca et halvt år siden så jeg en reklame for en film i "Hero"/"CTHD"
> stilen.
>
> Nogen der kender titlen ?

Hvis det er i Hero stilen, tænker jeg på "Tiger på spring":
http://www.imdb.com/title/tt0190332/
Også kendt som "Crouching Tiger, Hidden Dragon".

Fra : Asian movies

Dato : 12-05-04 18:12

hehe kik hvad der står..Hero "/" CTHD hehe

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 13-05-04 18:13

Du bliver nød til at komme med noget lidt mere konkret, der findes en halv
million film i den genre.

> Hvis det er i Hero stilen, tænker jeg på "Tiger på spring":
> http://www.imdb.com/title/tt0190332/
> Også kendt som "Crouching Tiger, Hidden Dragon".

Eller forkortet CTHD ;)

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Morten DH

Dato : 13-05-04 18:14

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse
> For ca et halvt år siden så jeg en reklame for en film i "Hero"/"CTHD"
> stilen.
>
> Nogen der kender titlen ?

Kan det være den Koreanske "Musa" du tænker på?
http://www.imdb.com/title/tt0275083/

Ret flot film i øvrigt...

Fra : Asian movies

Dato : 12-05-04 18:25

jeg tænkte også på "warriors of heaven and earth" men jeg ved ikke helt....

Fra : Morten DH

Dato : 13-05-04 18:26

> jeg tænkte også på "warriors of heaven and earth" men jeg ved ikke
helt....

Er du i øvrigt faldet over en Ong-bak med engelske tekster? Undrer mig bare
at der er på VCD'en fra samme firma og ikke på DVD'en?!?

Fra : Asian movies

Dato : 12-05-04 19:07

nææ faktisk ikke, der er ingen jeg kender som ved om der udkommer med
engelske undertekster, så vi må vente og se

Fra : Jim Andersen

Dato : 14-05-04 11:16

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> "Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kan det være den Koreanske "Musa" du tænker på?
> http://www.imdb.com/title/tt0275083/

Den er fra 2001. Kan det passe det tager så lang tid for den at nå en af
KBH's smalle biografer ?

.... men der er ikke noget billede på imdb såe...

Release Date: January 20, 2004.... hmmm så kan det jo godt passe.

Billedet fra avisreklamen så dog ikke så voldsomt/mørkt ud som coveret til
dvd/udgaven.

Tak for hjælpen, ser ud til at der er lavet et par stykker i den genre.

/jim

Fra : Jesper

Dato : 14-05-04 18:56

Jim Andersen <jimV∆∆K@officeconsult.dk> wrote:

> [...]
> dvd/udgaven.
>
> Tak for hjælpen, ser ud til at der er lavet et par stykker i den genre.

Den har ikke haft dansk biografpremiere og den bliver nok heller ikke
sat op.
--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : Jim Andersen

Dato : 17-05-04 09:58

"Jesper" <foobar@devnull.invalid> skrev i en meddelelse

> Den har ikke haft dansk biografpremiere og den bliver nok heller ikke
> sat op.

Ja så kan det jo ikke være den

/jim