Støjende blæser
Fra : Leif Jensen

Dato : 01-05-01 11:27

Hej!

Ejer et aldrende Creative geforce grafikkort, hvor blæseren på det sidste er
begyndt at larme ganske forfærdeligt..
Ønsker at købe et nyt grafikkort uden blæser, men hvad skal man vælge Matrox
G450 eller et Nvidia MX baseret kort??
Har mest lyst til at købe Matrox'en, men er det overhovedet muligt at spille
spil som UT og Q3A med dette kort.

På forhånd tak.
Leif

Fra : Tinus Nielsen

Dato : 01-05-01 11:49

det kan du godt men geforce mx understytter flere 3d funktioner + det er
hurtigere.

matrox eneste fordel (set i mine øjne) er den suvorene billed kvalitet

--
MVH

Tinus Nielsen

www.tinusnielsen.com

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 01-05-01 12:07

Køb ikke et MX kort! Det er langsomere end dit nuværende, det gælder også de nye
MX-200 og MX-400, og et G450 er endnu langsomere!

Hvis du bare vil have et nyt kort fordi blæseren larmer så vil det være en
billigere løsning at skifte blæseren, det vil sikkert også gøre det muligt at
overclocke dit nuværende kort, eller måske kan nu nøjes med rengøre/smøre den
blæser som sidder på kortet allerede.

Mvh

Bruno