LOL - Nvidia fusker igen:-(
Fra : iddqd

Dato : 13-05-04 11:13

Nvidia siger der ikke kommer nogen 6800 Ultra extreme med undtagelse af
fra specille partnere og det bliver vist så som vandkølede:

http://www.theinquirer.net/?article=15864

En anelse fusket må man sige når nu de ikke var blege for at forsyne
pressen med dem, men det har selvfølgelig set godt ud i diverse grafer

Tør man gætte på at deres yields er håbløse, så de Ultra Extreme kort
der er blevet sendt til test har været specielt udvalgte.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-04 18:41

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tør man gætte på at deres yields er håbløse, så de Ultra Extreme kort
> der er blevet sendt til test har været specielt udvalgte.

Hmmm.. de tests der har været lavet, har det være med Extreme-versionen?

> Mvh
>
> Bruno

Lars B

Fra : brp.gjettermann

Dato : 16-05-04 19:50

ny overskrif LOL ati fusker igen
skal man så også kalde det snyd når ati sender kort ud til pressen med
forskelige clockfrekvenser,desuden viser det bare hvor meget mere potentiale
6800ultra har kontra x800xt som jeg har læst ikke kan clockes mere
mvh poul