Fællesareal
Fra : Anita

Dato : 13-05-04 11:06

Jeg aner ikke om gruppen er den rette, men henvis mig gerne til en bedre.

I egerlauget har vi et stort fællesareal som har stået ubenyttet hen i
årevis. Det ønsker vi nu at gøre noget ved og her derfor følgende ideer:

2 forboldmål med net
Petanquebane
Grillplads
Overdækning med borde/bænke
Lege-areal fx. med træstubbe i forskellige højder (Er der mon nogle, der kan
henvise til regler på dette område, når det gælder offentligt tilgængeligt
areal?)

Men hvor kan man indhente priser på den slags? Hvem laver sådan noget?

Og er der nogle der har andre ideer?

Vi har følgende "krav":
Der skal helst være noget for både små og store.
Det må ikke være alt for dyrt
Det skal kræve et minimum af vedligeholdelse

Ideer modtages med glæde

Venligst Anita

Fra : Poul Andersen

Dato : 13-05-04 20:00

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Der skal helst være noget for både små og store.
> Det må ikke være alt for dyrt
> Det skal kræve et minimum af vedligeholdelse

Hej Anita

Jeg ville starte med at snakke med teknisk forvaltning i din kommune, fordi
der er mange ting der skal tages højde for, ellers prøv og søg på
legepladsinspektioner hos f.eks. tdc
et godt link
www.legepladskontrollen.dk/inspektioner

mvh
Poul

Fra : AnlægsgartnerJohn

Dato : 13-05-04 22:02

Kontakt din lokale anlægsgartner, der kan du få et uforpligtende tilbud...

Mvh John...

Fra : Anita

Dato : 13-05-04 22:35

"AnlægsgartnerJohn" <anlaegsgartnerjrb@NOSPAM5750.dk> skrev i en meddelelse
> Kontakt din lokale anlægsgartner, der kan du få et uforpligtende tilbud...

Tak for jeres svar.

Netop teknisk forvaltning vidste jeg godt jeg skulle have fat i. Der er vist
en hulens masse bureaukrati på området.

Og en anlægsgartner havde jeg også lidt i tankerne, men tænkte at de nok
ikke tog sig af den slags. Så det vil jeg prøve. Mange tak.

Venligst Anita