ATI 9800 Pro 128MB
Fra : Klaus Andersen

Dato : 13-05-04 07:43

Hej jeg håber der er nogle kloge hoveder der kan svare på om det kan lade
sig gøre at flashe

et ATI Radeon 9800 Pro så det bliver til et XT kort? Eller er det en helt
anden arkitektur på XT?

Gerne med links hvis nogen ligger inde med det.

Mvh Klaus

Fra : Beowulf

Dato : 15-05-04 07:59

Kig her: http://www.rojakpot.com/default.aspx?location=3&var1=92&var2=0

Fra : iggibuh

Dato : 15-05-04 23:34

"Beowulf" <beowulfdk@hotmail.com> wrote in news:c84f3l$hte$1
@news.cybercity.dk:

> http://www.rojakpot.com/default.aspx?location=3&var1=92&var2=0

fra hvad jeg kan læse mig frem til så er gigabytes GV-R98P256D en af de
"nyere" modeller der kan moddes til en XT eller er jeg forkert på den ?

det er år og dage siden jeg sidst legede med grafikkort så er helt out of
date hvad denslags ang så det ville være ret hvis en med lidt mere forstand
på skidtet kunne fortælle mig det

MVH iggibuh