Avance på computerhardware?
Fra : Jowjow

Dato : 13-05-04 06:23

Jeg overvejer at blive momsregistreret, så jeg kan handle med
computergrossister, og måske på sigt starte en webbutik. Men jeg vil gerne
vide om der egentlig er mulighed for at tjene noget på det, eller om prisen
fra grossist er så høj, at der ikke er mulighed for at lægge noget oven i,
hvis man skal konkurrere med de bestående webbutikker..

Er der nogen der kan give et par priseksempler på navngivne stumper fra en
tilfældig grossist?

MVH Per A

Fra : Jonathan Stein

Dato : 13-05-04 12:41

Jowjow wrote:

> Er der nogen der kan give et par priseksempler på navngivne stumper fra en
> tilfældig grossist?

Maxtor 80 Gb harddisk, pris hos stor dansk distributør: 439 kr plus
moms (548,75 inkl. moms). Laveste pris på EDBpriser.dk: 488 kr (inkl. moms)!
- Du skal ikke leve af harddiske!

Med mindre du kan noget, som de andre ikke kan, så find hellere på
noget andet. Markedet er rigeligt dækket.

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 13-05-04 18:28

> [...]
> - Du skal ikke leve af harddiske!
>
> Med mindre du kan noget, som de andre ikke kan, så find hellere på
> noget andet. Markedet er rigeligt dækket.

Enig, og i mange tilfælde vil grossisterne ikke kendes ved dig med mindre du
kan ligge beløb på 50.000 ved første køb.

Mvh
Mark S. Rasmussen

Fra : Jowjow

Dato : 13-05-04 18:58

"Mark S. Rasmussen" <mark@improve.dk> skrev i en meddelelse
> moms)!

> Enig, og i mange tilfælde vil grossisterne ikke kendes ved dig med mindre
du
> kan ligge beløb på 50.000 ved første køb.

Ja, det virker da umiddelbart som en dum ide. jeg reparerer lidt pc'ere mm.,
og har altid købt på edbpriser, men tænkte at der måske var en hund eller to
at spare... Men så fortsætter jeg bare som jeg plejer...

Så slipper jeg jo også for at opgive noget som helst

Fra : Ralph

Dato : 13-05-04 18:33

"Jowjow" <næhtak@denerfu.ld> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan give et par priseksempler på navngivne stumper fra en
> tilfældig grossist?

HP farvelaser, 1500L:

Halvstor leverandør = 4.200 + moms + levering

EDBpriser = 4.826,- incl. moms + levering

Så i dette tilfælde taber du ikke meget mere end 250 kr.

God fornøjelse

--
venligst
Ralph

Fra : René Løweneck

Dato : 14-05-04 09:49

Hej Ralph !

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message

> Så i dette tilfælde taber du ikke meget mere end 250 kr.

Så er det jo ligefrem en halvgod forretning ))

René Løweneck
www.lowesite.dk
LøweSite CMS Content Management System
Sådan sparer du tid med din hjemmeside ! Spar 5000,- lige NU !