Reklame i tv...?
Fra : lovend

Dato : 13-05-04 02:09

Hej med jer

Jeg har lige set en reklame for en nyt soul pige men jeg nåede ikke og se
hendes navn.
Det eneste jeg har hørt er vist et omkvæd som går sådan her ahhhrr aaaahrrr
tror jeg nok jeg ved det ikke er meget men jeg håber at der er en af jer der
ved det

Fra : lovend

Dato : 13-05-04 02:10

Mvh lovend (glemte jeg lige)

Fra : Dopedog

Dato : 13-05-04 06:40

> [...]
aaaahrrr
> tror jeg nok jeg ved det ikke er meget men jeg håber at der er en af jer

Josh Stone ? Eller hvad hun hedder ....

-Ronnie

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 13-05-04 14:22

On 2004-05-13 07:40:26 +0200, "Dopedog" <dopedog1996DELETETHIS@privat.dk>
said:

> aaaahrrr
> der
>
> Josh Stone ? Eller hvad hun hedder ....

Joss Stone. Jeg tror du har ret.

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 13-05-04 22:41

> Joss Stone. Jeg tror du har ret.

Hvis det er hende, ku' det være hendes coverversion af Fell in love with af
girl (originalt af White Stripes), der i hendes udgave naturligvis er kommet
til at hedde Fell in love with a boy.

/Troels

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 14-05-04 01:43

Dopedog <dopedog1996DELETETHIS@privat.dk> wrote:
> Josh Stone ? Eller hvad hun hedder ....

Joss Stone - nyd lige et par videoer Suveræn stemme

http://www.mtv.com/bands/az/stone_joss/audvid.jhtml

Flying Hotdogs

Fra : Mads Lund

Dato : 13-05-04 07:59

"lovend" <lovend@nospamtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
aaaahrrr
> tror jeg nok jeg ved det ikke er meget men jeg håber at der er en af jer

Hahaha :)

Fra : Søren Olsen

Dato : 13-05-04 09:14

> [...]
aaaahrrr
> tror jeg nok jeg ved det ikke er meget men jeg håber at der er en af jer

Det lyder som min frisør.