Andet multimedie
Hvordan udskriver jeg en postscript fil?
Fra : Lasse

Dato : 01-05-01 13:06

Hej
Se subj. - jeg har Acrobat 4 full...

Mvh
Lasse

Fra : Peter Jensen

Dato : 01-05-01 13:29

"Lasse" <ldan97@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:wGxH6.5064$Iq.675027@news101.telia.com...
> Hej
> Se subj. - jeg har Acrobat 4 full...

Har du en postscript printer ?
Hvis du har er det bare at sende den direkte til printeren.

Ellers kan du bruge Acrobat Destiller for at lave den til en PDF-fil,
som du så efterfølgende kan åbne med Acrobat.

--
Peter Jensen

Fra : Stephan Henningsen

Dato : 02-05-01 00:55

On Tue, 1 May 2001 14:29:16 +0200, Peter Jensen wrote:
>Har du en postscript printer ?

Under Linux er alle printere PostScript-printere =).

>Hvis du har er det bare at sende den direkte til printeren.

Hvordan sender man noget direkte til en printer under
Windows -- udenom driver og hele skidtet?

--
Stephan Henningsen /
/ http://tisprut.dk

Fra : Jesper Harder

Dato : 02-05-01 02:03

stephan@levelout.tisprut.dk (Stephan Henningsen) writes:

> Hvordan sender man noget direkte til en printer under
> Windows -- udenom driver og hele skidtet?

Så vidt jeg husker noget i stil med:

copy /B foo.ps LPT1

Man kan vist også bruge 'print'.

Fra : Thomas

Dato : 02-05-01 07:41

"> > Hvordan sender man noget direkte til en printer under

> Så vidt jeg husker noget i stil med:
>
> copy /B foo.ps LPT1
>
> Man kan vist også bruge 'print'.

Kan man ikke bare smide filen på printeren...?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : emj

Dato : 02-05-01 09:22

Stephan Henningsen skrev i
<slrn9euj5t.21j.stephan@levelout.tisprut.dk>:

>Hvordan sender man noget direkte til en printer under
>Windows -- udenom driver og hele skidtet?
Højreklik på filen og vælg udskriv.
Hilsen emj

*************************
- få prøveabonnement på
- www.enterpol.dk
- GRATIS i 14 dage

Fra : emj

Dato : 01-05-01 14:09

Lasse skrev i <wGxH6.5064$Iq.675027@news101.telia.com>:

>Se subj. - jeg har Acrobat 4 full...

Man udskriver postscriptfiler på en postscriptprinter.
Har du ikke en sådan, kan du destillere *.ps-filen og udskrive direkte
fra Acrobat på den forhåndenværende printer.
Hilsen emj

*************************
- få prøveabonnement på
- www.enterpol.dk
- GRATIS i 14 dage

Fra : Stephan Henningsen

Dato : 02-05-01 00:53

Bruger GhostView, eller som den hedder under Windows:
GSView.

http://www.cs.wisc.edu/~ghost/

--
Stephan Henningsen /