Nyt mailprogram.
Fra : /Ole

Dato : 12-05-04 20:29

½øjs@

Jeg er ret sikker på, at jeg vader ind i et minefelt nu, men jeg prøver
alligevel.

Jeg er en hel del træt af OE, og vil gerne høre jer andre, hvad man
skalprøve i stedet for.

Jeg bruger Agent til at hente filer, så det behøver det ikke, at være
verdensmester i.

Forslag modtages med tak, gode med mange tak

/Ole

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-05-04 20:40

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEHERstofanet.dk> skrev :

>Jeg bruger Agent til at hente filer, så det behøver det ikke, at være
>verdensmester i.

Hvorfor så ikke bruge Agent (og for den sags skyld til news)?

Men ellers ville det da hjælpe på svar, hvis du fortalte, hvad du
er træt af ved OE og hvad du evt. savner i et mailprogram.
--
Knud

Fra : /Ole

Dato : 12-05-04 21:11

> [...]
>
> Men ellers ville det da hjælpe på svar, hvis du fortalte, hvad du
> er træt af ved OE og hvad du evt. savner i et mailprogram.

Så vidt jeg lige kan se, er Agent kun en newsreader, så den dur ikke til
mail.

Det er bare ved at være i det hele taget, jeg er noget træt af OE. Det er
lidt svært at sætte en finger på det.Det lyder måske lidt kryptisk, men det
er det tætteste, jeg kan komme på det.

/Ole

Fra : Per H

Dato : 12-05-04 21:18

On Wed, 12 May 2004 22:10:37 +0200, "/Ole"
<ole_ryoFJERN@DETTEHERstofanet.dk> skrev:

>Så vidt jeg lige kan se, er Agent kun en newsreader, så den dur ikke til
>mail.

Forte Agent er også et mailprogram.

Men prøv Mozilla Thunderbird der er et indbygget spamfilter i, og
det virker meget fint.

Jeg bruger Forte agent til news, og Thunderbird til email.

Men begge programmer kan alså news og email.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Lars Klintholm

Dato : 12-05-04 21:37

Den 12 maj 2004 skrev /Ole i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Så vidt jeg lige kan se, er Agent kun en newsreader, så den dur
> ikke til mail.

Free Agent er kun til news. Den fulde Agent kan begge dele men
koster...

Hvis du er vant til Agent, så vil du sikkert synes om Dialog.
http://www.40tude.com/dialog/

Lars Klintholm

Fra : /Ole

Dato : 12-05-04 21:44

Jeg prøver en tur med Thunderbird. Det er den gratis version af Agent jeg
har, og det er kun news.

Tak for svarene.

/Ole

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-05-04 22:29

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEHERstofanet.dk> skrev :

>Jeg prøver en tur med Thunderbird. Det er den gratis version af Agent jeg
>har, og det er kun news.

Det var jo ikke til at vide, den kaldes normalt for Free Agent.
--
Knud

Fra : Jesper Harder

Dato : 12-05-04 21:26

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEHERstofanet.dk> writes:

> Det er bare ved at være i det hele taget, jeg er noget træt af
> OE. Det er lidt svært at sætte en finger på det. Det lyder måske
> lidt kryptisk, men det er det tætteste, jeg kan komme på det.

OE er jo notorisk for sin dårlige sikkerhed, så alene af den grund er
et godt træk at skifte til noget, der ikke er helt så udsat for
alverdens viruser. Thunderbird kunne være et gratis alternativ:

<http://www.mozilla.org/products/thunderbird/>

--
Jesper Harder <http://purl.org/harder/>

Fra : N/A

Dato : 16-05-04 09:01

Fra : Jakob

Dato : 16-05-04 12:18

> alverdens viruser. Thunderbird kunne være et gratis alternativ:
>
> <http://www.mozilla.org/products/thunderbird/>

Inspireret af denne tråd og træthed af eudora har jeg lige hentet dette
program og det ser jo fantastisk ud. Meget mere tiltalende og mindst
lige så nemt at at gå til som OE, det er jo strålende.

MEN MEN MEN jeg har lige ckecket en html formateret mail og det ser ud
til at den ikke kan klare dette, kan det virkelig passe ??

Derudover vil jeg lige høre om der er nogen der kender til PDA sync og
dette mailprogram, specielt palm ???

Hygge

Jakob

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 13-05-04 20:24

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEHERstofanet.dk> wrote in news:40a27b0f$0
$5942$ba624c82@nntp03.dk.telia.net:

> Jeg er en hel del tr‘t af OE, og vil gerne h›re jer andre, hvad man
> skalpr›ve i stedet for.

http://www.pmail.com/

Pegasus Mail er en fornøjelse. Ikke mindst fordi vira til OE synes
ikke at fungere i Pegasus.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Poul Erik

Dato : 13-05-04 20:48

On 13 May 2004 19:23:57 GMT, "H.T. Ohlsen" <nntp@ohlsen.dk> wrote:

>http://www.pmail.com/
>
>Pegasus Mail er en fornøjelse. Ikke mindst fordi vira til OE synes
>ikke at fungere i Pegasus.

Hørt.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Jesper Harder

Dato : 16-05-04 01:54

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> writes:

> Tænker du på nogle specifikke fejl som ikke er blevet rettet eller
> på nogle ting som ikke kan rettes ved at opsætte programmet på en
> ordentlig og forsvarlig måde?

Jeg tænker på OE's lange historie af sikkerhedssvigt. Jeg tror ikke
det er en overdrivelse, at OE er det emailprogram i menneskehedens
historie, som har haft flest sikkerhedsfejl.

--
Jesper Harder <http://purl.org/harder/>

Fra : Steen Jensen

Dato : 16-05-04 09:01

Jesper Harder <harder@myrealbox.com> wrote in

> Jeg tænker på OE's lange historie af sikkerhedssvigt.

Hvis det skal være gratis, så anbefaler jeg Foxmail.

--
Steen |fjern racismen| Jensen
Så quote dog ordenligt, mand!

Fra : Peter Loumann

Dato : 17-05-04 21:09

Steen Jensen <locobase@gmx.net.fjernracismen> skrev:

>Hvis det skal være gratis, så anbefaler jeg Foxmail.

SÃ¥ anbefaler jeg Vivian Mail

http://www.deepsleep.de/e/vivianmail/index.htm

Ingen højere?

http://pedalo.dk/thailand/