Outlook 2000; besked når mail er slettet?!
Fra : JSC

Dato : 12-05-04 19:09

Hej
Sendte en mail til en og cc til mig selv. Da jeg slettede den i min indbakke
fik jeg en dialogboks hvor jeg blev spurgt om jeg ville sende en besked (til
mig selv naturligvis - da det var cc) om at mailen var slettet.

Nu har jeg ikke sat den til det - og spørgsmålet er - hvor pokker sætter man
outlook til at spørge om det. Jeg kender kun til modtagelseskvittering, når
modtager har læst mailen. Ikke slettet den..

/JSC

Fra : JSC

Dato : 21-05-04 03:45

"JSC" <janskovchristensen_sletmig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
når
> modtager har læst mailen. Ikke slettet den..

Tror jeg har fundet løsningen.. når der er modtagerkvittering, og man
sletter
mailen uden den er læst, spørger den om den om ovenstående..

/JSC