Opstilling af stillads.
Fra : Jan Andreasen

Dato : 12-05-04 16:06

Hej

Hvis min beboerforening låner mig deres stillads, og jeg selv stiller det
op - og falder ned, fordi det var opstillet forkert - hvilken forsikring
skal så dække ?? Deres eller min ulykkesforsikring ??

Og er der nogen forskel på, om de låner det ud eller lejer det ud ??

Må jeg i øvrigt selv opstille et stillads på min egen grund, eller skal det
være fagfolk, eller nogen af beboerforeningens folk (bebeoer med kursus) ??

Mvh Jan Andreasen

Fra : Ole Pedersen

Dato : 13-05-04 00:37

"Jan Andreasen" <affaldspost@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> op - og falder ned, fordi det var opstillet forkert - hvilken forsikring

Din egen ulykkesforsikring selvfølgelig

vh OP