Grafikkort til max 500,-??
Fra : Per Værum Mikkelsen

Dato : 12-05-04 13:23

Min gamle RIVA TNT2 er åbenbart ved at være udspillet. F.eks. har jeg netop
fået "HULK" (til børnene), men det kan ikke spilles.
Findes der et godt grafikkort til under 500 kr.?

m.v.h. Per

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-05-04 15:20

Per Værum Mikkelsen" <"perrikke@privat.dk wrote:
> Min gamle RIVA TNT2 er åbenbart ved at være udspillet.
> F.eks. har jeg netop fået "HULK" (til børnene), men det
> kan ikke spilles.
> Findes der et godt grafikkort til under 500 kr.?

Ja, du kan hos Midt Data få et Geforce4 Ti4200 med
64MB RAM, det er det hurtigste og billigste kort til
spil jeg har set.
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=13560

Du kan på nedenstående link se, at kortet er en del
hurtigere end andre kort i den prisklasse, fx Radeon
9200 og Geforce FX5200.
http://www20.tomshardware.com/graphic/20031229/vga-charts-03.html

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-05-04 15:22

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=13560

Der er lige et enkelt minus og det er den aktive
blæser på kortet, den kan larme - har du dog
blæser på dit nuværende kort, bør det ingen
forskel give.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen