GTA San Andreas
Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 12-05-04 12:22

Idag er de første screenshots til det kommende GTA: San Andreas blevet
offentliggjort, og det ser jo rigtig spændende ud! Jeg synes grafikken har
forbedret sig en lille smule siden Vice City...

Klik ind på http://www.rockstargames.com/sanandreas/ og se de første
previews af spillet...

Rasmus Thorsø Nielsen
www.retrospil.tk

Fjern NOSPAM i email

Fra : Nic

Dato : 12-05-04 17:47

> Idag er de første screenshots til det kommende GTA: San Andreas blevet
> offentliggjort, og det ser jo rigtig spændende ud! Jeg synes grafikken har
> forbedret sig en lille smule siden Vice City...

Hehehehe lidt ;)

Fra : Riverwind

Dato : 12-05-04 18:37

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsenNOSPAM@tele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:DNnoc.918$Wz2.254@news.get2net.dk...
[...]
> Jeg synes grafikken har
> forbedret sig en lille smule siden Vice City...
[...]

Arrhh, de er sgu altid polerede, så dem kan man sikkert ikke regne med.
Håber bare på en mere dyster stemning i spillet, så det komme til at ligne
Liberty mere end Vice City. Den sidste blev sgu lidt for yuppie-agtig :)

/Riverwind

---

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 13-05-04 12:27

> [...]
> Liberty mere end Vice City. Den sidste blev sgu lidt for yuppie-agtig :)

Jeg nød ellers den lækre, lidt Beverly Hills-agtige 80'er stemning fra
Vice - men okay sådan starter de færreste gangstergrupper

/Rasmus

Fra : Pipeline

Dato : 13-05-04 00:03

Hvornår kan man forvente det udkommer til PC?

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 13-05-04 12:28

"Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk> skrev i en meddelelse
> Hvornår kan man forvente det udkommer til PC?

De lover at det kommer til Oktober i år, men mine erfaringer siger mig at
man sjældent kan stole på den først lovede tid...

Rasmus Thorsø Nielsen
www.retrospil.tk
Fjern NOSPAM i email

Fra : Janus

Dato : 13-05-04 14:37

On Thu, 13 May 2004 13:27:33 +0200, "Rasmus Thorsø Nielsen"
<rasmus.nielsenNOSPAM@tele2adsl.dk> wrote:

>"Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk> skrev i en meddelelse
>>

>De lover at det kommer til Oktober i år, men mine erfaringer siger mig at
>man sjældent kan stole på den først lovede tid...

står ellers kun PS og PS2 på siden umiddelbart

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 12-05-04 19:58

"Janus" <ssinS@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> står ellers kun PS og PS2 på siden umiddelbart

GTA3 og Vice city udkom også først på PS2 så mon ikke det er det samme
den her gang. Der tror jeg nu at releasedaten passer fint.

/Kenneth Iversen