Søges film med flere Vinkler !!!!
Fra : Thomas

Dato : 12-05-04 10:28

ja jeg har som næsten alle andre en dvd afspiller og har en knap da kan
bruges så man kan se andre vinkler på en film.
men er der nolge som kender en film med flere vinkler ???

Thomas

Fra : Peter Risager

Dato : 12-05-04 10:38

> ja jeg har som næsten alle andre en dvd afspiller og har en knap da
> kan bruges så man kan se andre vinkler på en film.
> men er der nolge som kender en film med flere vinkler ???

Så skal du vist have fat i nogen af de frække film :)

Jeg har kun brugt "angle" knappen i forbindelse med noget extramateriale på
FightClub DVD'en, og det var mildest talt en skuffelse.

--
Peter Risager
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and

Fra : J

Dato : 12-05-04 11:25

"Peter Risager" <prr03@GIRAFstud.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Så skal du vist have fat i nogen af de frække film :)

Det er sjovt hvordan der i manualerne tit står at multi-angle feature'n er
god til "sports and concerts" når alle ved at det blev opfundet udelukkende
til porno! Lidt ligesom de der gammeldags reklamer hvor kvinderne står med
et stavmassageapparat og masserer deres ømme skuldre! Lumre bagtanker? Ikke
tale om!

Jonas

Fra : Morten DH

Dato : 12-05-04 14:34

"J" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>Lidt ligesom de der gammeldags reklamer hvor kvinderne står med
> et stavmassageapparat og masserer deres ømme skuldre! Lumre bagtanker?
Ikke
> tale om!

Ha ha lufter kuponhæftet ikke stadig den reklame af og til? Kender i øvrigt
en som hårdnakket hævder det er hans moster på det billede og at hun fik
1000kr for billedet dengang - så ved i det

Fra : Per

Dato : 12-05-04 11:38

"Thomas" <Twp@twp.dk> wrote in message
> ja jeg har som næsten alle andre en dvd afspiller og har en knap da kan
> bruges så man kan se andre vinkler på en film.
> men er der nolge som kender en film med flere vinkler ???
>
> Thomas

Jeg har Metallica Cunning Stunts og der er fire a numrene hvor der er 4x
multiangle på.

Fra : Jacob Andersen

Dato : 12-05-04 11:55

"Thomas" <Twp@twp.dk> wrote in message
> ja jeg har som næsten alle andre en dvd afspiller og har en knap da kan
> bruges så man kan se andre vinkler på en film.
> men er der nolge som kender en film med flere vinkler ???

Jeg har en film der hedder The Scope der har multi-angle flere steder. I det
hele taget plejer Vivid Video at være flinke til at bruge den slags.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : Thomas

Dato : 12-05-04 14:09

"Thomas" <Twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> ja jeg har som næsten alle andre en dvd afspiller og har en knap da kan
> bruges så man kan se andre vinkler på en film.
> men er der nolge som kender en film med flere vinkler ???
>
> Thomas

Andre vinkler er det ikke... Men på 'Kærlighed Ved Første Hik' (1'eren)
er der naturligvis et kommentatorspor med de to hovedrolle-indehavere,
samt instruktøren Thomas Villum Jensen. Men udover bare at kunne høre
dem kommentere filmen, kan man også se dem. Hvis man trykker på 'Angle'
knappen, dukker der et 'vindue' op, i det ene hjørne af skærmen, hvor man
kan se dem sidde og se filmen, og kommentere den...

Ellers kender jeg også kun til diverse Musik/koncert-DVD'er, hvor man kan
bruge multi-angle-funktionen.

Mvh. Thomas

Fra : DrJack

Dato : 13-05-04 04:13

Jeg har nu tjekket alle mine DVD'ere, og de er alle sammen runde. De gamle
laserdisks havde samme problem. Så var det bedre i de gode gamle dage med
videobåndene, de havde masser af vinkler, de var dog alle tæt på de 90
grader - jeg tror ikke at jeg har set andre variationer

Fra : Peter Knutsen

Dato : 14-05-04 10:12

DrJack wrote:
> [...]
> videobåndene, de havde masser af vinkler, de var dog alle tæt på de 90
> grader - jeg tror ikke at jeg har set andre variationer

Du har misforstået Thomas' spørgsmål. Eftersom han staver
"Vinkler" med stort "V" så er han tydeligvis ude efter film
hvori der optræder flere *personer* med (efter-) navnet "Vinkler".

Denne IMDB-søgning tyder dog på, at Thomas må gå herfra med
uforrettet sag...:
< http://www.imdb.com/find?nm=on;mx=20;q=vinkler >

.... medmindre han altså tænder på hjemmevideoer eller *meget*
smalle film.

--
Peter Knutsen

Fra : Thomas