Byggesag - garantireperationer
Fra : JohnR

Dato : 12-05-04 00:05

Hej Kloge Hoveder

I vores andelsboliger har vi fået lavet en gennemgrivende istandssættelse
herunder vores altaner.
Altanerne blev sandblæst og lavet via et stillads da det grisede meget og
var et stort arbejde.
Nu er der flere af altanerne da skal laves om, da arbejdet ikke blev udført
godt nok og det skal så laves under garantien.
Denne gang skal min altan laves via min lejlighed.
Jeg har netop lige fået malet og slebet og lakeret gulv og købt nye møbler
og jeg har kvittering på alt og det er under en måned gammel.
Jeg er lidt bange for mit nyt værelse men har fået at vide at firmaet er
dækket af forsikring.
Tidligere i en anden byggesag, har jeg ventet næsten to år på en
forsikringsafgørelse og så lang tid har jeg ikke lyst til at vente igen, det
var en hjørne af et marmorbord som blev slået af.
Kan jeg stille krav om at enten bliver arbejdet udført via en lift da det
tidligere blev udført via stillads, eller kan jeg stille krav om at firmaet
lægger kontant 21400 i sikkerhed hos vores formand, det er det som det har
kostet mig at lave det værelse som altanen er.

Tak for svar og undskyld stavefejl, men jeg er lidt ordblind.

John