Navn på film
Fra : Karina Nielsen

Dato : 11-05-04 21:48

Hej NG,

jeg har et lille spørgsmål som jeg håber at I kan hjælpe mig med - og at jeg
er kommet til den rigtige gruppe:)

Jeg kan huske, at jeg som barn så en film der handlede om at dukker blev
levende om natten, en gyser.... Er der nogle af jer der kan huske hvad
filmen hedder - jeg er helt tom??

Mvh Karina

Fra : zcully

Dato : 11-05-04 21:59

"Karina Nielsen" <Karina78@nielsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg kan huske, at jeg som barn så en film der handlede om at dukker blev
> levende om natten, en gyser.... Er der nogle af jer der kan huske hvad

Det første jeg kom i tanke om var "Childs play" med Chucky dukken.
Men tror nu nærmere det er Puppet Master?
http://www.imdb.com/title/tt0098143/

Kan det være den?

/Zcully

Fra : Karina Nielsen

Dato : 11-05-04 22:06

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg

> Det første jeg kom i tanke om var "Childs play" med Chucky dukken.
> Men tror nu nærmere det er Puppet Master?

Hejsa,

Jeg ved at det ikke var Chucky, ham kender jeg for godt:) Så må det næsten
være den anden, det må jeg lige tjekke når jeg får tid....

Jeg kom til at tænke på filmen, men kunne bare ikke huske hvad den hed.

Takker for hjælpen;)

Karina

Fra : -V-

Dato : 11-05-04 22:00

Karina Nielsen wrote:
> jeg har et lille spørgsmål som jeg håber at I kan hjælpe mig med - og
> at jeg er kommet til den rigtige gruppe:)

Det er helt sikkert den rigtige gruppe.

> Jeg kan huske, at jeg som barn så en film der handlede om at dukker
> blev levende om natten, en gyser.... Er der nogle af jer der kan
> huske hvad filmen hedder - jeg er helt tom??

Childs Play? http://www.imdb.com/title/tt0094862/

Puppetmaster? http://www.imdb.com/title/tt0098143/

-V-

Fra : zcully

Dato : 11-05-04 22:12

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Det er helt sikkert den rigtige gruppe.

> Childs Play? http://www.imdb.com/title/tt0094862/
>
> Puppetmaster? http://www.imdb.com/title/tt0098143/
>
> -V-

Det var vi sgu enige om *GG*

/Zcully

Fra : -V-

Dato : 11-05-04 22:18

zcully wrote:
> Det var vi sgu enige om *GG*

Great minds think alike.

-V-

Fra : Jensen

Dato : 12-05-04 00:08

On Tue, 11 May 2004 22:47:55 +0200, "Karina Nielsen"
> [...]

>Jeg kan huske, at jeg som barn så en film der handlede om at dukker blev
>levende om natten, en gyser.... Er der nogle af jer der kan huske hvad

Heh, jeg er typen, der fik helt tårer i øjnene af rædsel bare af at
læse hvad du skrev. Altså fordi dukker er noget af det mest
uhyggelige der findes.

Der findes et afsnit i "Twilight Zone", hvor mannequin-dukkere bliver
levende efter lukketid, og en kunde er låst inde.

Det var uhyggeligt at se som 11årig kan jeg huske :)

Fra : Ole Kofoed

Dato : 12-05-04 01:17

"Jensen" <MartinS@hotmail.com> skrev i en meddelelse...

> Heh, jeg er typen, der fik helt tårer i øjnene af rædsel bare af at
> læse hvad du skrev. Altså fordi dukker er noget af det mest
> uhyggelige der findes.

Det er godt nok ikke den film Karina søger, men her er et par dukker fra en
scene i "Barbarella" ;)

http://www.cowfeet.dk/f1.jpg

Mvh.

Ole

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 12-05-04 20:27

> [...]
>
> Jeg kan huske, at jeg som barn så en film der handlede om at dukker blev
> levende om natten, en gyser.... Er der nogle af jer der kan huske hvad

Nu ved jeg ikke hvornår du var barn, men jeg kommer til at tænke på Stuart
Gordons "Dolls" http://www.imdb.com/title/tt0092906/ fra 1987.

Eller "Puppetmaster"-serien som allerede er nævnt i et tidligere svar.

Kasper

Fra : Karina Nielsen

Dato : 12-05-04 21:06

"Kasper Kristensen" <kasper@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Gordons "Dolls" http://www.imdb.com/title/tt0092906/ fra 1987.
>
> Eller "Puppetmaster"-serien som allerede er nævnt i et tidligere svar.

Nu er jeg godt nok fra 78, så den fra 87 kan måske godt være:) Men man
bliver jo lidt skræmt som barn, at se dukkerne bliver levende om natten ikke
*lol* Men jeg kan stadig huske de dukker:)

Karina

Fra : Karina Nielsen

Dato : 12-05-04 21:08

> [...]
> Gordons "Dolls" http://www.imdb.com/title/tt0092906/ fra 1987.
>
> Eller "Puppetmaster"-serien som allerede er nævnt i et tidligere svar.

Hej Kasper,

jeg har lige tjekket den film du lavede et link til - jeg tror faktisk du
har ramt plet:) Nu må vi bare se om Blockbuster har den:)

Karina

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 12-05-04 21:40

> [...]

> jeg har lige tjekket den film du lavede et link til - jeg tror faktisk du
> har ramt plet:) Nu må vi bare se om Blockbuster har den:)

Den har de med stor sikkerhed ikke i Blockbuster.

Kasper

Fra : Karina Nielsen

Dato : 12-05-04 22:02

> Den har de med stor sikkerhed ikke i Blockbuster.
>
> Kasper

Nej, det skal man nok ikke regne med:( Men den må næsten findes et sted.

Karina

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 12-05-04 22:07

> [...]
> du

> Nej, det skal man nok ikke regne med:( Men den må næsten findes et sted.

Bor du i Købehavn, så smut forbi Film- of Videoudlejningen i Fredensborgade,
de har den med garanti.

Kasper

Fra : Michael Hansen

Dato : 13-05-04 20:22

Min "videomand" hævder han har alt hvad der er udgivet på VHS.........han er
også en lille smule nørdet

vh
MIchael

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 13-05-04 20:32

"Michael Hansen" <nyhedsgruppeSLETDETTE@hejza.dk> wrote in message
> Min "videomand" hævder han har alt hvad der er udgivet på VHS.........han
> [...]

Hvem er det om jeg må spørge?

Kasper

Fra : Jacob Andersen

Dato : 13-05-04 21:07

"Michael Hansen" <nyhedsgruppeSLETDETTE@hejza.dk> wrote in message
> Min "videomand" hævder han har alt hvad der er udgivet på VHS.........han
er
> også en lille smule nørdet

Alt i verden? Jeg tillader mig at sige at han udover at være nørdet også
tager fejl.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"