Søges.... Kostregnskab ??
Fra : mig

Dato : 11-05-04 20:35

Hejsa i gruppen.

Er der en herinde der ligger inde med et kostregnskab-program
,som jeg kunne få fingerne i ??

Jeg har 13 kg som jeg gerne skulle af med og vil nu igang med at studerer
nærmere på de forskellige ting.

Nu er der ingen der skal komme med nogen smarte bemærkninger om piller osv
,for jeg har prøvet. Det sidste jeg prøvede var at købe en dåse Therma Power
og tog den første pille igår. Har aldrig haft det så dårligt før og det var
den første og sidste pille jeg nogensinde har taget.

DERFOR... Tag aldrig nogen form for de piller som er ulovlige.

Mvh. Bente

Fra : Heidi

Dato : 11-05-04 21:15

mig" <bente76@"fjern wrote:
> Hejsa i gruppen.
>
> Er der en herinde der ligger inde med et kostregnskab-program
> ,som jeg kunne få fingerne i ??

Hvis du mener et program hvor næringsindholdet for de fleste madvarer er
opgivet, så prøv at kigge på www.fatlow.dk - det kan bruges gratis de
første gange, kan ikke huske hvor mange. Derefter skal den registreres.
Hvilket godt kan anbefales.
Du kan desuden sammensætte retter og lave vægt/kropsmål dagbog, og
diverse andre sjove ting.
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Tjinca

Dato : 12-05-04 15:08

"mig" <bente76@"fjern"e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den første og sidste pille jeg nogensinde har taget.
>
> DERFOR... Tag aldrig nogen form for de piller som er ulovlige.

Jeg oplevede nu ikke nogle problemer, da jeg tog dem. De havde for mig samme
virkning som Letigen, og jeg opnåede endda også et vægttab på små 2 kg på et
glas.

Den eneste grund til, at jeg droppede dem, var simpelthen min fornærmelse
af, at vægttabet skyldes væsketab, hvilket kunne ses på min fedtprocent
måler. Og 1 uge efter jeg droppede dem, havde jeg taget 1 1/2 kg på igen
....og de sidste 500g? sikkert tabt ved hårdt arbejde i fitnesscenteret

Fra : Nyrup

Dato : 14-05-04 17:53

> [...]
> måler. Og 1 uge efter jeg droppede dem, havde jeg taget 1 1/2 kg på igen
> ...og de sidste 500g? sikkert tabt ved hårdt arbejde i fitnesscenteret
´
Pas på med at tro for meget på fedtmåler... de kan kun give dig et ca tal.
Jeg har ofte tabt 1 kg uden at den fangede det... men da jeg trænede meget
samtidig med at hver en kcal blevt talt over 10 dage ...viste jeg at der var
tale om et fedt-tab... måleren fangede også dette men første efter yderliger
en uge. Jeg tror ikke de er helt så nøjagtige som deres reklamematerial
giver udtryk for.