Far Cry! DVD eller CD-ROM
Fra : Christian

Dato : 11-05-04 16:51

Har købt Far Cry i en DVD-ROM udgave hvilket jeg først opdagede da jeg kom
hjem! og det ikke ville ´køre i mit almindelige drev! så nu vil jeg gerne
lige vide om der er forskel på de to versioner??

For hvis der er nogle plusser ved DVD versionen vil jeg nemlig anskaffe mig
et DVD drev!

På forhånd tak

Fra : Vega

Dato : 11-05-04 17:01

"Christian" <chr-and@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige vide om der er forskel på de to versioner??
>
> For hvis der er nogle plusser ved DVD versionen vil jeg nemlig anskaffe

Umiddelbart hvad jeg lige synes, så er det at der kun er en skive i
modsætningen til cd versionen hvor der er 6.

Mvh. Vega.

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 11-05-04 18:32

Det kan slet ikke købes i Danmark på CD-ROM, det findes kun på DVD-ROM. Men
har man ikke et DVD-drev, så er der her en god grund til at købe et.

Mvh

Carsten Pedersen

Fra : Henrik Dissing

Dato : 11-05-04 19:36

On Tue, 11 May 2004 19:32:18 +0200, Carsten Pedersen wrote:

>Det kan slet ikke købes i Danmark på CD-ROM, det findes kun på DVD-ROM.

EB Games mener tilsyneladende noget andet:

http://www.ebgames.dk/?showproduct=813499
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Mike

Dato : 11-05-04 20:02

"Henrik Dissing" <sorry@drowned.in.spam.invalid> skrev i en meddelelse

> EB Games mener tilsyneladende noget andet:
>
> http://www.ebgames.dk/?showproduct=813499

Se øverst til venstre på billedet af Coveret ( PC DVD-ROM )

Selv TOCA Race Driver 2 kommer kun på DVD
(http://www.ebgames.dk/?showproduct=820365) selvom EB Games skriver CD-ROM,
PC , så der en grund til at anskaffe sig et DVD-Drev da spil i fremtiden i
en del tilfælde udkommer på DVD-Mediet.

Ps: Splinter Cell Pandora Tomorrow kommer på CD'er MEN kan snildt lægges på
1 stk DVD, bare skiven hedder det CD 3 hedder (ellers vil spillet ikke
starte ) *GG* .
Det virker med flere af de udgivelser der kommer på 2 eller flere
CD'er......... Prøv det selv

mvh
Mike

Fra : Per Nielsen

Dato : 11-05-04 20:16

Mike wrote:
> [...]
> spillet ikke starte ) *GG* .
> Det virker med flere af de udgivelser der kommer på 2 eller flere

Får du ikke et problem med beskyttelsen?

Fra : Mike

Dato : 13-05-04 18:15

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Får du ikke et problem med beskyttelsen?

Jo det bliver der SÅ men det kan Omgåes med et NO-cd stunt fra nettet.

Om det er lovligt/Ulovligt skal vi ikke komme ind på, det var ment som et
TIP til eventuel Back-Up af skiverne
så man IKKE er helt LOST hvis der sker skade på de Originale og samtidig har
det HELE samlet på 1 stk DVD

Er det OK svar ?

mvh
Mike

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-05-04 18:59

Mike wrote:

> [...]
> så man IKKE er helt LOST hvis der sker skade på de Originale og
> samtidig har det HELE samlet på 1 stk DVD

Jo, det er det da. Jeg nævner også kun det med beskyttelsen i tilfælde af at
nogle tror at de får en 1:1 backup. Ment på den måde at spillet vil
acceptere DVD-skiven som spil-skive. Det skal man ikke regne med.

OK?

Fra : jan

Dato : 11-05-04 20:19

Hej
sørg for at købet et drev som kan afspille spillet...........kik evt på
fracry hjemmeside hvor der er beskrevet nogle dvd drev som giver problemer