Typhoon oser!
Fra : Frank W.

Dato : 11-05-04 15:00

Hej NG..

Har for nydeligt købt en brugt Typhoon. Den har lige fået monteret en ny
udstødning og kører faktisk rigtigt godt. Ingen problemer der.

Men den oser en del syntes jeg. Især ved start og selev efter 15-20 km
hvor man skulle tro motoren var kørt varm er der stadigvæk en del os.

Er der noget jeg evt kan skrue på / skifte ud eller andet.

Det skal siges at jeg vil prøve med noget andet olie næste gang den skal
ha' olie på.

Nogen ideer folkens ?

Kan lige nævne at den osede også før den nye udstødning kom på, så det
er ikke derfor, regner jeg da med.

Hilsen
Frank

Fra : GK

Dato : 11-05-04 15:47

hvilken 2t olie køer du med nu ?????????

Fra : Brian A.

Dato : 11-05-04 22:29

"GK" <GK@nospam-post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> hvilken 2t olie køer du med nu ?????????

Ja olien, eller chokeren der hænger...

Fra : Frank W.

Dato : 11-05-04 21:47

GK wrote:
> hvilken 2t olie køer du med nu ?????????

Den kører på Galp Olie..det skulle være 100% "full synthetic" til 2
takter som der står på bøtten.

Hilsen
Frank