ODBC kald fra VBA uden angivelse af filnav~
Fra : Nybegynder

Dato : 11-05-04 14:26

Hej

Jeg har et Excel regneark med en masse data i, som jeg skal have
overført til til en database vha. ODBC. Jeg har en System-DNS som
hedder IGSS32v5ODBC, som jeg skal bruge til mit ODBC kald.

I VBA har jeg forsøgt at lave en funktion, som åbner databasen.

Sub Open_DB()
Dim Db
Set Db = OpenDatabase("Filnavn", , False,
"DSN=IGSS32v5ODBC;Uid=;Pwd=;")

Db.Execute "Select * FROM CONF"

Db.Close
Set Db = Nothing
End Sub

Mit problem er, at jeg ikke har et filnavn at angive. Databasen ligger
"inden i" en anden fil .

Er der nogen der har en ide om hvordan man linker til ODBC, når man
ikke har en fil at angive?
Et lille eksempel ville være kanon.

På forhånd tak.

Ulrik