Bluetooth Audio Car Kit .. og et par ting ~
Fra : J.K.Arning

Dato : 11-05-04 14:08

Dette indlæg er delvist tidligere postet i dk.teknik.telefoni.mobil
men det slår mig lige at brugere at subject i høj grad også
er at finde her i gruppen .. derfor poster jeg indlæget her
også.

**************
Nogle der har prøvet Bluetooth Audio Car Kit
fra Thansen ?

Virker det godt ?
Er det nok at aktivere Bluetooth på mobilen
og så er man koblet på ?
Noget specielt man skal være opmærksom på ?
**************

Og så lige en tak for responsen på mit spørgsmål
om de små peugeoter .. det blev en Golf 3 årgang
94 med 164KKm .. dejlig vogn .. velholdt og velplejet
ikke mindst sine 10 år taget i betragtning.

Der er bare liiige en ting .. den har ikke central lås og
jeg ved bare at jeg vil forlade bilen med ulåst passager
dør på et tidspunkt så centrallås skal der monteres.

Kender i til et system som jeg selv kan montere når
jeg nu er normalt begavet hvad mekanik og elektronik
angår ?

Skulle der være et system der samtidigt kan give mig
elruder og alarm for en rimelig sum penge er jeg også
meget interesseret i at høre om det.

Regards

Fra : J.K.Arning

Dato : 11-05-04 14:18

J.K.Arning wrote:
> [...]
> angår ?
>
> Skulle der være et system der samtidigt kan give mig
> elruder og alarm for en rimelig sum penge er jeg også

Og så burde jeg nok tilføje at der er tale om en 3 dørs
Golf og at jeg selvfølgeligt gerne vil have en fjernbetjening
til centrallåsen samt en evt. alarm.

Regards

Fra : Jonas R.

Dato : 11-05-04 17:33

J.K.Arning wrote:

> Og så burde jeg nok tilføje at der er tale om en 3 dørs
> Golf og at jeg selvfølgeligt gerne vil have en fjernbetjening
> til centrallåsen samt en evt. alarm.

www.uniqimport.dk har en del fede alarmer, og har du noget elektronik snile
samt mekanik så burde du sagtens kunne installere det selv.

/JOnas