Dykkertogt i Kattegat
Fra : Johnny Christensen

Dato : 10-05-04 23:18

På grund af sygdom er der blevet 2 pladser ledig på dette års
Kattegats ugestogt. Prisen er nu sat til 2000,- pr snude. Du kan læse
nærmere her : http://www.havgus.dk/arrVragtur.htm
Jeg kører fra nordsjælland Lørdag middag til Grenå og har plads til 1
deltager med udstyr, hvis det har nogen interesse.

Mindre snak, mere dykning.
JZC

Fra : KC

Dato : 11-05-04 17:00

Hey Johnny!

Det er så hyggeligt når du inviterer på dyk. Man føler sig altid så værdsat
med din bemærkning "på grund af sygdom".....

Jeg har desværre en anden dykkerrelateret aftale ellers var jeg frisk.

KC

Klaus Christensen
Se mine synspunkter om dykning på www.kcdk.com
CMAS *** - Padi Divemaster
Basic nitrox CMAS og PADI
GUE Fundamental

Fra : Johnny Christensen

Dato : 12-05-04 05:04

"KC" <kc@kcdk.com> wrote in message news:<40a0f883$0$252$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> med din bemærkning "på grund af sygdom".....
>
> Jeg har desværre en anden dykkerrelateret aftale ellers var jeg frisk.

Mindre snak, mere dykning...

Der er nu 3 pladser ledige, måske pga hajangreb, økonomi eller andet ??

JZC