A Family Thing - en perle
Fra : Per

Dato : 10-05-04 22:16

Jeg så lige filmen A Family Thing med Robert Duvall og James Earl Jones. Jeg
havde aldrig hørt om filmen før men havde lånt den på DVD. Og sikke dog en
herlig perle af en film! Kan varmt anbefales hvis nogen, som jeg har overset
den.
http://www.imdb.com/title/tt0116275/

Fra : J

Dato : 11-05-04 22:11

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> havde aldrig hørt om filmen før men havde lånt den på DVD. Og sikke dog en
> herlig perle af en film! Kan varmt anbefales hvis nogen, som jeg har

Ja, den er nemlig rigtigt god! Ligesom du, så jeg den helt uforberedt, men
blev glædeligt overrasket. Duvall er altså en fantastisk skuespiller.
Hvis du kan lide James Earl Jones i de lidt mere følsomme roller, så kan
"Gardens of Stone" også varmt anbefales.
http://www.imdb.com/title/tt0093073/

Jonas