Markise til CV.
Fra : Me & my pc.

Dato : 10-05-04 21:53

Hej alle sammen

Overvejer at anskaffe en markise / solsejl til vores cv, men hvor går man
hen og finder sådan nogle.

Ville gerne have noget funktionelt og smart

Kim

Fra : Steen Larsen

Dato : 10-05-04 22:17

Me & my pc. wrote:
> Hej alle sammen
>
> Overvejer at anskaffe en markise / solsejl til vores cv, men hvor
går
> man hen og finder sådan nogle.
>
> Ville gerne have noget funktionelt og smart

Hej Kim

Jeg har købt sådan en her
http://butik.hks-camping.dk/product_info.php?products_id=2199

Og sådan en her
http://butik.hks-camping.dk/product_info.php?products_id=1702

Og så lige sådan en her
http://butik.hks-camping.dk/product_info.php?cPath=273_248&products_id=1034

Funger bare perfekt for os.

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 13-05-04 08:23

"Steen Larsen" <steen-larsen@(fjern)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> går
>
> Hej Kim
> Jeg har købt sådan en her
> http://butik.hks-camping.dk/product_info.php?products_id=2199

Vi har en magen til, og er meget glade for den når vi er på farten. Den
hænger fast i teltskinnen. Med de "stop" der følger med er ikke så gode.
Stopene skal forhindre markisen i at glide frem og tilbage ved opbremsninger
m.m. Her har vi i stedet for købt dem de sælger fra Isabella.

Vi har ikke haft problemer med buler i campingvognen, men jeg har set det på
et par andre vogne.
Det smarte ved modellen er at den altid er klar, og at den kan sættes op og
pilles ned af én person, når den først er sat fast i skinnen.
Vi har ikke sider til vores, men klarer os med et læsejl.
mvh
JPR

I NG udtaler jeg mig altid som privatperson.

Med hvilke følelser ser den fanatiske vegerarianer på en kødædende plante?
Beat Rink