billede af en BMW 330Ci cabrio søges
Fra : Lau

Dato : 10-05-04 20:43

Hej
Jeg leder efter et billede af en BMW 330Ci cabrio
i høj opløsning, som kan fritlægges.
Nogen der har et sådant liggende på en ftp-server eller kan det sendes - evt
i dk.binaer
vh
Lau
ps husk removethis ved direkte mail

Fra : ///JJ

Dato : 10-05-04 21:07

Lau wrote:
> [...]
> i høj opløsning, som kan fritlægges.
> Nogen der har et sådant liggende på en ftp-server eller kan det

To styk postet i dk.binaer.motor (dog ikk videre høj opløsning, men måske de
kan bruges - ellers må du gerne specifiere vinkel og evt. farve før jeg
leder videre i mit arkiv).

///JJ

Fra : Lau

Dato : 10-05-04 21:52