Ble-fetish
Fra : GLS

Dato : 10-05-04 19:51

Ved at dette indlæg vil forarge mange, men jeg vil gerne i forbindelse med
folk der har samme sexuelle interesse og også gerne folk der har
forudfattede meninger om min fetish.

Jeg tænder på at gå med ble, ikke "gammeldags" stofbleer, men moderne Tena
Voksen-bleer, noget med urinsex, men ikke det at tisse på hinanden, blot det
at gå med ble og gøre den våd, og så lege med hinanden.

Nogen her der har erfaring, evt. link til hjemmesider der omhandler dette,
ved godt der er noget der hedder infantalisme, men det er ikke den del af
blefetish'en der har fanget mig, blot det at have en ble på og at gøre den
våd.

GLS

Fra : Nicolai

Dato : 10-05-04 21:34

On Mon, 10 May 2004 20:50:47 +0200, "GLS" <Idiot@idiot.dk> wrote:

Hej GLS,

>Ved at dette indlæg vil forarge mange,

Dem der bliver forarget over din mail burde ikke læse med herinde.

>Jeg tænder på at gå med ble, ikke "gammeldags" stofbleer, men moderne Tena
>Voksen-bleer, noget med urinsex, men ikke det at tisse på hinanden, blot det
>at gå med ble og gøre den våd, og så lege med hinanden.

Ovenstående er en ikke lille del af min seksualitet. Bleen er klart
den største fetich for mig, selvom vi også indimellem leger baby. Men
bleen, at tisse i den, dominans, bondage er en vigtig del af vores
lege.

>Nogen her der har erfaring, evt. link til hjemmesider der omhandler dette,

Et sted at starte er http://bledreng.dk, vi har chat, forum og
artikler. Du vil måske også kunne finde nogle interessante links på
http://infantilism.org/hoo.

>ved godt der er noget der hedder infantalisme, men det er ikke den del af
>blefetish'en der har fanget mig, blot det at have en ble på og at gøre den
>våd.

infantilisme - med i. Men det er meget bredt favnende og med overlap.
Der er fra min side ingen censur i forbindelse med infantilism.org og
bledreng.dk, sålænge det har noget med voksne og bleer at gøre

Du er under alle omstændigheder velkommen på mine sites, når der er en
dominans af voksen baby artikler så er det udelukkende fordi den
flittigste skribent er voksen baby og fordi det måske også er der der
er mest at skrive om. Men dine egne oplevelser, fantasier, tips osv er
altid velkomne.

Blandt dem som jeg har kontakt med er så forskellige som:

Voksne babyer som bruger ble, men for hvem det egentlig ikke rigtigt
er seksuelt.

Bleelskere (Diaper lovers) som tænder på bleen, på at tisse i den, men
ikke på noget der har med baby/børneting at gøre.

En der tænder på gummi/plastbukser

En der tænder på lavement

Og alle melllemgrupper og blandinger. Seksuelle indslag og andre
seksuelle specialiteter blandes i rigt omfang.

Mange hilsner
Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : GLS

Dato : 10-05-04 22:08

Kan så fortælle at jeg på ingen måde har noget med børn i mine tanker, og
heller ikke at blive "behandlet" som en baby, kun det at gå med ble
tænder´mig, at gøre den våd , falde i søvn med ble på og vågne op og tisse i
bleen, det er der jeg er, måske fordi jeg har haft en kæreste der brugte ble
af en helt anden årsag, men det tænder mig vildt, noget jeg skammer mig
over, men som er så stor en del af mit liv, at jeg ikke kan skubbe det væk.
Noget der gør mig vild er at gå ud at handle med ble på, vide at jeg kan
gøre den våd uden andre opdager det, men igen, hvis jeg nu kommer til skade
og skal på sygehus, vil skammen nok nærmest "slå mig ihjel", men stadig, det
er uimodståeligt at gå "i byen" med ble på.

Håber at få mere respons

GLS

Fra : KlunkeKaj

Dato : 11-05-04 10:04

GLS wrote:
> [...]
> sygehus, vil skammen nok nærmest "slå mig ihjel", men stadig, det er
> uimodståeligt at gå "i byen" med ble på.

Tja, hvad kan man sige til det ? I er nogen svin, ganske simpelt. Hvad
fanden er det fede i at pisse i en ble ? Det har jeg MEGET svært ved at se !
Ligger i så også i en gigantbarnevogn og bapper på en kæmpesut ? Helt ærligt
! Jeg skulle til at bede jer om at blive voksne, men det er vist forgæves.
Det går jo den anden vej. Er i virkelig SÅ langt ude, at i ikke kan få
tilfredsstillet jeres seksuelle tendenser på en mere traditionel måde ? Er
problemet at i ikke kan finde ud af det med at få fat i en kæreste ? Er
problemet at i, når i ikke kan få fat på en kæreste, dermed søger trøst i at
fise rundt med ble og sut og siger mama ? I er i bund og grund ligeså
pisseulækre og uhumske som folk der dyrker urinsex og ligger en lort på
hinanden. Fy for helvede siger jeg bare ! Jeg har set programmer som handler
om folk som jer, og det blev jeg sgu ikke meget klogere af. Voksne mænd som
ligger på rad og række og venter på at blive pudret og få skiftet ble.
Min konklusion: I er en flok forsmåede mandslinge som absolut intet liv har.
Skider og pisser i så i en ble, giver det jer pludselig en mening med livet.
Wauw for et liv !

Kaj

---

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-05-04 18:24

"KlunkeKaj" <nomail@nospam.com> skrev :

>Tja, hvad kan man sige til det ?

At du er et fæhoved og som man egentlig burde ignorere.

Jeg kender ikke Nikolai og Rene personligt (desværre), stort set
kun herfra og på mig virker de som nogen af de fineste mennesker
der findes.
--
Knud

Fra : KlunkeKaj

Dato : 11-05-04 20:26

Knud Gert Ellentoft wrote:

> At du er et fæhoved og som man egentlig burde ignorere.

Jeg tillader mig at have en anden mening end dig, ergo er jeg et fæhoved ?
Vågn dog op menneske !

> Jeg kender ikke Nikolai og Rene personligt (desværre), stort set
> kun herfra og på mig virker de som nogen af de fineste mennesker
> der findes.

Jeg har, såvidt jeg ved, intet skrevet om Rene. Puds brillerne du gamle.

Kaj

---

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-05-04 20:52

"KlunkeKaj" <nomail@nospam.com> skrev :

>Jeg tillader mig at have en anden mening end dig, ergo er jeg et fæhoved ?

Man tramper ikke på andre mennesker.

Der er ingen, der siger, at du skal have interesse for at deltage
i emnet, men der er ingen grund til at nedgøre andre personer.

De generer jo ikke dig.

>Jeg har, såvidt jeg ved, intet skrevet om Rene. Puds brillerne du gamle.

Det er et par relativ flittige skribenter her i gruppen, som
dyrker dette.

--
Knud

Fra : preben nielsen

Dato : 11-05-04 21:45

"KlunkeKaj" <nomail@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tillader mig at have en anden mening end dig, ergo er jeg et
fæhoved ?

Nej, du er et fæhoved, når du ikke kan have en anden mening OG
samtidig opføre dig ordentligt overfor andre.

Oops... see what I just did.....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : KlunkeKaj

Dato : 11-05-04 22:29

preben nielsen wrote:
> "KlunkeKaj" <nomail@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Nej, du er et fæhoved, når du ikke kan have en anden mening OG
> samtidig opføre dig ordentligt overfor andre.
>
> Oops... see what I just did.....

He he, jeg kalder en spade for en spade. Det er der så nogen der ikke kan
tåle. Men vil man ikke "høre" andres mening, så skulle man måske holde sine
ulækre tendenser for sig selv. Jeg ved godt, at jeg i dette forum står
temmelig alene med min holdning, men jeg ved også hvad den generelle
holdning er rundt omkring mig, og den er sjovt nok den samme som min.

Kaj

---

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-05-04 22:56

"KlunkeKaj" <nomail@nospam.com> skrev :

>He he, jeg kalder en spade for en spade.

Hmm - du skriver bl.a. »I er nogle svin« og en hel masse andet
uacceptabelt om andre personer og deres lyster.

Dvs. du nedgør nogle andre mennesker. og det er det, der er galt.

Der er ingen, der siger, at du skal dele lysten for fetish, men
man siger, at du skal acceptere andre og deres lyster, så længe
det ikke er noget, der kan genere dig eller andre.
--
Knud

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 13-05-04 08:11

[KlunkeKaj | Tue, 11 May 2004 23:29:25 +0200]

>Jeg ved godt, at jeg i dette forum står temmelig alene med min holdning,
>men jeg ved også hvad den generelle holdning er rundt omkring mig, og
>den er sjovt nok den samme som min.

Selvom du deler holdning med de fleste andre i arbejdsløshedskøen på den
lokale maskinfabrik, eller de andre i skuret på byggepladsen, er det jo ikke
endbtydende med at det er den generelle holdning i vores ellers civiliserede
land...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Bo

Dato : 21-05-04 22:32

"R> Selvom du deler holdning med de fleste andre i arbejdsløshedskøen på den
> [...]
ikke
> endbtydende med at det er den generelle holdning i vores ellers

LOL@rene

Klunkekaj, idioter som dig kommer man i killfilter

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 13-05-04 06:47

"KlunkeKaj" <nomail@nospam.com> mælte sligt:

>Jeg tillader mig at have en anden mening end dig, ergo er jeg et fæhoved ?
>Vågn dog op menneske !

Nej, du er en nar, fordi du overfuser folk verbalt, bare fordi de har en
anden seksualitet end dig. Det er pænt indskrænket.

>Jeg har, såvidt jeg ved, intet skrevet om Rene. Puds brillerne du gamle.

Nej, du fordømmer folk en masse og tilsviner dem, alene fordi du ikke
har fidus til deres seksuelle præferencer. Det er ikke ligefrem bedre
end personangreb.

Hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"But what is Evil anyway? Is there reason to the rhyme?
Without Evil there can be no Good,

Fra : PerX ...

Dato : 11-05-04 19:17

In article <c7q4uc$icv$1@news.cybercity.dk>, nomail@nospam.com says...

> Kaj

Så kaj, du skal vist i seng nu, så du kan være frisk i skolen i morgen.

Fra : KlunkeKaj

Dato : 11-05-04 20:28

PerX ... wrote:
> In article <c7q4uc$icv$1@news.cybercity.dk>, nomail@nospam.com says...

> Så kaj, du skal vist i seng nu, så du kan være frisk i skolen i
> morgen.

Er det dit bedste bud på en debat ? Sørgeligt lille ven !

Kaj

---

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-05-04 20:57

[KlunkeKaj | Tue, 11 May 2004 21:27:30 +0200]

>Er det dit bedste bud på en debat ? Sørgeligt lille ven !

Debat, er det nu ikke et stort ord?

Skal vi ikke istedet være enige om at du lukkede en gang lort ud og håbede
at andre ville vise afsky på samme måde?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : KlunkeKaj

Dato : 11-05-04 22:26

Rene' Hjorth wrote:
> [KlunkeKaj | Tue, 11 May 2004 21:27:30 +0200]

> Debat, er det nu ikke et stort ord?
>
> Skal vi ikke istedet være enige om at du lukkede en gang lort ud og
> håbede at andre ville vise afsky på samme måde?

Tjo, måske jeg lukkede lort ud i dine og andres øjne, men jeg har nu engang
lov til at have min mening. Om andre viser afsky er da HELT op til dem selv.
Jeg synes at det er en ulækker fetish, og det har jeg så givet udtryk for.
Hvad andre mener, må stå for deres egen regning.

Kaj

---

Fra : PerX ...

Dato : 11-05-04 23:10

In article <c7r9f1$1t2k$1@news.cybercity.dk>, nomail@nospam.com says...

> Er det dit bedste bud på en debat ? Sørgeligt lille ven !

Jeg ønsker ikke et intellektuelt slagsmål med en ubevæbnet modstander.

Fra : Michael-7500

Dato : 11-05-04 19:33

> Tja, hvad kan man sige til det ? I er nogen svin, ganske simpelt. Hvad
> fanden er det fede i at pisse i en ble ? Det har jeg MEGET svært ved at se
!

Det er jo DIT problem! Hvis du ikke kan sætte dig ind i andre folks
"tendenser" så lad være med at fyre sådan en gang braller af.

> Min konklusion: I er en flok forsmåede mandslinge som absolut intet liv
har.

Mon ikke de har. Dog bare ikke med de samme interesser som du har.

Michael

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges på: www.sitecenter.dk/pigetoej

Fra : KlunkeKaj

Dato : 11-05-04 20:31

Michael-7500 wrote:
> "KlunkeKaj" <nomail@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Det er jo DIT problem! Hvis du ikke kan sætte dig ind i andre folks
> "tendenser" så lad være med at fyre sådan en gang braller af.

Dette er, såvidt jeg ved, et åbent forum. Kan du ikke tåle at andre har en
anden mening end du har, så er du måske det forkerte sted ? Jeg har min
grundlovsikrede ret til at have MIN mening og MIN holdning. Og det kan
hverken du eller nogen andre sætte en stopper for. Put mig i dit killfilter,
hvis du ikke kan tåle at læse det jeg skriver.

> Mon ikke de har. Dog bare ikke med de samme interesser som du har.

Det er taget ud af en sammenhæng. Men det er lidt svært at se, når du
quotefucker på den måde som du gør.

Kaj

---

Fra : Nette

Dato : 12-05-04 11:03

"KlunkeKaj" skrev i en meddelelse news:c7q4uc$icv$1@news.cybercity.dk...
> [...]
har.
> Skider og pisser i så i en ble, giver det jer pludselig en mening med

Hurra for fordommene...

Endnu engang, og jeg ved, jeg har nævnt det før herinde, så er vi mennesker
ikke ens, hverken på det ydre eller på det indre. Vi *SKAL* være
forskellige, men så længe ingen skader andre, så er der vel ingen grund til
ikke at respekterer hinanden for dem, vi nu er.

Hvis vi alle havde så smalle begrænsninger på vores accept af andre, så
ville der godt nok blive mange mennesker sorteret fra.
Det er holdniger som dine, der gør at en del mennesker i dag render rundt og
har det dårligt, fordi de ikke tør stå ved deres egne lyster, netop fordi de
er så skide bange for omverdenens reaktioner, hvis de en dag gik klædt
anderledes, kom sammen med en af samme køn eller som i dette tilfælde, havde
ble på. Du ville blive forbavset over hvor mange, der faktisk har den slags
lyster, men som bare aldrig kommer frem med dem.
Skal sådanne mennesker underkue sig selv i frygt for pludselig at skulle
svines til af folk, som mener at deres egne overbevisninger er de eneste
rigtige? - Af folk som slet ikke er blevet spurgt eller bedt om at tage
stilling og fortælle deres holdning. Føj!!

Ligelgedes er det pga. holdninger som dine at f.eks. homoseksuelle føler de
skal "springe ud af skabet". Hvorfor skal f.eks. mediekendte absolut stå
frem og åbent fortælle omkring deres seksualitet? Hvis der ikke havde været
det frygtelige sladder og de skide fordomme, der vil bestemme normaliteten,
så havde det jo ikke være nødvendigt. Fordomme skal være der, men kun til en
vis grænse.

Ps. Hvis du finder det så ulækkert, så skulle du måske afmelde dig denne
nyhedsgruppe, den er nemlig ikke for sarte sjæle...Og sig så ikke, at du
ikke er blevet advaret!

Nette

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-05-04 17:30

[GLS | Mon, 10 May 2004 23:07:40 +0200]

>Kan så fortælle at jeg på ingen måde har noget med børn i mine tanker

Nej, hvorfor skulle du også det? Børn og sex skal på ingen måde kombineres.

>og heller ikke at blive "behandlet" som en baby, kun det at gå med ble
>tænder´mig, at gøre den våd , falde i søvn med ble på og vågne op og tisse i
>bleen, det er der jeg er,

Din slags findes bestemt også, som en fælles betegnelse kaldes I ofte
"Diaper Lovers", altså dem der ikke nødvendigvis tænder på alle de andre
ting, men hvor det er bleen i sig selv der tænder.

Men kig evt. på www.bledreng.dk - selvom det også er fokuseret på at lege
baby, er det jo primært bleen der er det centrale punkt.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : GLS

Dato : 12-05-04 08:13

Det gik vist helt galt, men Kaj har jo ret til at have sine meninger om min
interesse, som jeg må have mine meninger om andres interesser.
Jeg forstår Kaj et godt stykke hen ad vejen, det er vist ikke lige den slags
sexualundervisningen i skolen drejer sig om, men omvendt må jeg dog indrømme
at han virker lidt smalsporet, de der ikke er som ham er "unormale", men
sådan er verden jo ikke skruet sammen, nogle mænd tænder på store bryster,
som jo reelt også er beregnet til børn, som en ble er, andre på en fræk røv,
hvad det så vil sige, jeg har aldrig interesseret mig synderligt for
analsex, så hvor røven kommer ind i sexuel sammenhæng ved jeg ikke, igen
andre tænder på fede kvinder, og visse på deres eget køn.
Det kunne så være interessant at kende Kaj's interesser indenfor
sexuallivet, så man kunne sammenligne det "normale" med det "unormale" for
så ved alle da hvor de står i forhold til den "normale" KlunkeKaj.
Nå jeg skal ikke være nedladende overfor nogen her, kunne blot ikke lade
være med at grine af Kaj's forargelse.

Ønsker jer en fortsat god debat

GLS

Fra : KlunkeKaj

Dato : 12-05-04 10:56

"GLS" <Idiot@idiot.dk> wrote in message
> Det gik vist helt galt, men Kaj har jo ret til at have sine meninger om
min
> interesse, som jeg må have mine meninger om andres interesser.

[Klip]
Selvfølgelig. Det er jo et frit land.

> [...]
indrømme
> at han virker lidt smalsporet, de der ikke er som ham er "unormale", men

Smalsporet eller ej, så synes jeg stadig at det er en ulækker fetish.

> nogle mænd tænder på store bryster,
> som jo reelt også er beregnet til børn, som en ble er,

[Klip]
Og det hænger altså sammen i din verden på den måde ? Du mener at hvis jeg
og de fleste andre mænd tænder på et par lækre bryster, så må det være et
levn fra vores barndom ? Nu er DU vist ude hvor du ikke kan bunde. Det
hænger sgu da ikke sammen på den måde.

> andre på en fræk røv,
> hvad det så vil sige, jeg har aldrig interesseret mig synderligt for
> analsex, så hvor røven kommer ind i sexuel sammenhæng ved jeg ikke,

[Klip]
Netop her viser du hvor lidt du egentlig du egentlig ved hvad andre mænd
tænder på og hvorfor. Jeg forbinder langt fra en god røv med analsex. Og det
tror jeg nu heller ikke at ret mange andre mænd gør. En kvindes røv er i sig
selv et flot syn, specielt hvis den sidder godt i et par stramme jeans. Men
der er altså stadig langt fra dette flotte syn og til tanken om analsex.

> igen
> andre tænder på fede kvinder, og visse på deres eget køn.

[Klip]
Tja, her skriver du for en gangs skyld noget fornuftigt.

> [...]
> sexuallivet, så man kunne sammenligne det "normale" med det "unormale" for
> så ved alle da hvor de står i forhold til den "normale" KlunkeKaj.

Min seksuelle orientering er som så mange andre's. Jeg tænder på et par
flotte bryster og en god røv. Analsex siger mig ikke så meget. Ellers nyder
jeg mit sexliv med min kæreste, og jeg har intet at klage over og vice
versa. Jeg kommer aldrig så langt ud, at jeg skal tændes ved at fise rundt
og pisse i en ble of få den skiftet eller andre "sjove" ting og sager.

> Nå jeg skal ikke være nedladende overfor nogen her, kunne blot ikke lade
> være med at grine af Kaj's forargelse.

[Klip]
Du griner bare alt det du vil. Bare du så tænker på at 2/3 af befolkningen
griner af dig og dine ulækre seksuelle tendenser. Hver gang jeg ser jer
latterlige mandslinge i et dokumentarprogram, er det sgu mig der griner. At
se jer mandslinge ligge på rad og række og vente på at blive vasket og
pudret og få en ble på er da noget af det mest lattervækkende. Så grin du
bare videre mens du pisser i din ble af grin.

Kaj

Fra : arne

Dato : 12-05-04 12:09

I de mindste har de da ble på når de lukker "lort" ud, det kan man ikke sige
om dig - hvor det tilsyneladende render ud af munden på dig!!! Tænk hvis du
sårede nogle med dine udtalelser? Men det er vel det du er ude på? Og ja det
er et frit land hvor man må sige hvad man vil, så derfor bliver du nok også
ved, men jeg synes at din holdning er ignorent og usympatisk!

Fra : Dr.Ralph

Dato : 12-05-04 22:25

> [...]
> er et frit land hvor man må sige hvad man vil, så derfor bliver du nok også
> ved, men jeg synes at din holdning er ignorent og usympatisk!

Hold kæft en morsom debat, der kommer ud ad dette her....ha..ha...ha...jeg
er ved at dø af grin - det er virkleig skægt dette her - men nok ikke for
ham ble fetisch fyren - men for os andre udenforstående :)

Altså jeg kan da godt forstå, at det virker lidt kinky og perverst at tænde
på at gå med ble på job og sidde og skide og pisse i den på sin kontorstol,
mens chefen og kollegaerne må sidde og lugte til stanken - men det er jo et
frit land vi lever i, pg så længe det ikke krænker nogle, så er det OK -
men måske lugten fra lort i bleen vil krænke folk på jobbet eller i
supermarkedet - hvis han lige frem tænder på at gå rundt med den i lang
supermarkedskø, så er det på grænsen til at krænke andre - for det stinker
altså ikke "skide godt" :)

Men derfor og så til at komme med fladpandede intolerante udtalelser, der
er langt - men det er godt nok perverst at nyde at kunne skide og pisse i
èn og samme ble, mens man er i det offentlige rum.
Folk, der hæver ander er enten lallende tolerante eller lystløgnere.

Så længe man holder sig fra det offentlige rum, så må folk for min skyld
både skide, pisse eller brække sig i deres bleer - og evt. som afslutning
pudse næse i den belortede ble, I don't care :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Nicolai

Dato : 13-05-04 22:35

On Wed, 12 May 2004 23:24:32 +0200, "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:

>på at gå med ble på job og sidde og skide og pisse i den på sin kontorstol,
>mens chefen og kollegaerne må sidde og lugte til stanken -

Okay Mr. Ralph, Forklar mig lige hvor det fremgår at nogen gør den
slags?

> [...]
>supermarkedskø, så er det på grænsen til at krænke andre - for det stinker

Forklar mig lige hvor det fremgår at nogen gør det?

Hvorfor er det at folk absolut tror det værste? De fleste af dem jeg
kender tisser kun i deres ble. Og en tisseble lugter ikke med mindre
den er 12 timer gammel - og det er jo ikke sjovt hvis ikke man bliver
puslet, så så gammel bliver den altså aldrig.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : KlunkeKaj

Dato : 12-05-04 23:16

arne wrote:
> [...]
> det du er ude på? Og ja det er et frit land hvor man må sige hvad man
> vil, så derfor bliver du nok også ved, men jeg synes at din holdning

Hvis det ellers har forbigået din opmærksomhed, så er dette et forum hvor
man skriver. Altså kan der ikke komme lort ud af min mund, men derimod fra
mine fingre som skriver, efter din mening, lort. Nevermind !
Hvis folk bliver såret af mine indlæg, så er det i bund og grund deres
problem, og ikke mit. Jeg er ikke ude på at såre nogen bestemt, jeg
tilkendegiver "bare" min mening. Jeg har skrevet at jeg synes det er en
ulækker tendens og har forsvaret min mening. Som du selv er inde på, er det
et frit land, hvor alle har lov til at mene det de vil. Der er også en del
herinde som synes at jeg er en idiot, det er DERES måde at bruge den frihed
de har til at tilkendegive deres mening om mig.
Jeg har bare endnu ikke set et eneste indlæg, som på nogen måde kan få mig
til at forstå det fede ved at fise rundt og pisse i en ble.
Måske det er at være ignorent og usympatisk, det er så DIN frie mening. Og
for at være helt ærlig, så er jeg sgu egentlig ret ligeglad med hvad du
mener om min holdning. Det er nu engang MIN frie ret til at udtrykke min
holdning og min mening.

Kaj

---

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 13-05-04 06:53

"KlunkeKaj" <nomail@nospam.com> mælte sligt:

>Hvis folk bliver såret af mine indlæg, så er det i bund og grund deres
>problem, og ikke mit.

Ja, hvis du er en intolerant tølper, så er det andre folks problem. Godt
gået.

>Jeg har bare endnu ikke set et eneste indlæg, som på nogen måde kan få mig
>til at forstå det fede ved at fise rundt og pisse i en ble.

Det siger da sig selv. Seksuelle præferencer har ikke det fjerneste med
logik at gøre. Man kan da ikke argumentere en heteroseksuel til at blive
homoseksuel eller vice versa.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 14-05-04 14:43

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev i en
meddelelse news:u436a0t65tllduhui630u2h6908814pug0@4ax.com...
> "KlunkeKaj" <nomail@nospam.com> mælte sligt:

> Ja, hvis du er en intolerant tølper, så er det andre folks problem. Godt
> gået.

Som jeg erindrer det, har du selv til tider været en intolerant tølper og så
er det andre folks problem. Godt gået Rasmus

Fra : Nette

Dato : 13-05-04 11:13

"KlunkeKaj" skrev i en meddelelse news:c7u7ni$2dno$1@news.cybercity.dk...

> Hvis det ellers har forbigået din opmærksomhed, så er dette et forum hvor
> man skriver. Altså kan der ikke komme lort ud af min mund, men derimod fra
> mine fingre som skriver, efter din mening, lort. Nevermind !

Velkommen til internettet.

> Hvis folk bliver såret af mine indlæg, så er det i bund og grund deres
> problem, og ikke mit. Jeg er ikke ude på at såre nogen bestemt, jeg
> tilkendegiver "bare" min mening.

Lad mig friske din hukommelse op:

[...]

Det er muligt, disse udtalelser er dine holdninger, men de er så sandelig
også sårende. Havde du regnet med de ikke ville være det, ja så forstår jeg
i bund og grund godt DIT problem.

> Jeg har bare endnu ikke set et eneste indlæg, som på nogen måde kan få mig
> til at forstå det fede ved at fise rundt og pisse i en ble.

Fordi du ikke forstår det, gør det ikke dem, der forstår det til svin, børn
eller mandslinge.
Måske siger det i bund og grund mest om dig?

> [...]
> for at være helt ærlig, så er jeg sgu egentlig ret ligeglad med hvad du
> mener om min holdning. Det er nu engang MIN frie ret til at udtrykke min

Skal man altid sige sin holdning? Også når man ikke er blevet spurgt eller
når man ved det sårer andre?

Nette

Fra : GLS

Dato : 13-05-04 13:32

Jeg vil så tilføje, at jeg ikke er såret over Normal-Kaj's skriverier, jeg
startede jo tråden med at skrive at det nok kunne få folk op af stolene.
Og til KlunkeKaj: jeg har på intet tidspunkt skrevet noget om at skide i en
ble, ej heller om at gå på arbejde med ble på, blot at det at gå ud at
handle med en ble på ophidser mig, og at jeg kan gøre den våd uden nogen
opdager det, IKKE at jeg gør en ble våd når jeg er ude at handle, Og Kaj, du
ved vist ikke meget om moderne voksenbleer, det lugter IKKE hvis en persom
lader sit vand, ( må hellere skrive sådan for Kaj's sarte øjnes skyld *lol*)
du ved sikkert ikke at rigtig mange handicappede har sådan en ble på når de
er ude, netop fordi din "normale" type mennesker slet ikke rummer plads til
toiletter der er tilgængelige for handicappede, så kom ned på jorden igen,
det er nok mere "normalt" at gå med ble som voksen, end du er klar over, at
det så tænder sådan en "mandsling" som mig er en anden sag.
Til din kommentar om at blive pudret, det har jeg ikke skrevet noget om, jeg
har kun beskrevet min sexuelle lystfølelse ved at gå med ble og at urinere i
den.
Og til din kommentar angående bryster, jeg synes f.eks. ikke der er noget
sexuelt ophidsende ved bryster, ved godt at mange mænd er vilde med dem, men
det må bero på at de mænd stadig ikke er kommet over barnestadiet, en
kvindes bryster er og bliver til for børn, men som med så meget andet, så er
det faderen der leger med dem, og det med en fræk røv, i mine øjne er
"røvfetishme" lige så perverst som min fetish er i dine øjne, men jeg
fordømmer ikke de mænd der har det sådan.
Og til alle i andre debattører, tak for jeres respons, det ser ud til at
mange accepterer folks forskelligheder, så verden er ikke helt fortabt
endnu.

GLS

Fra : Kaj

Dato : 13-05-04 15:40

> [...]
> Og til alle i andre debattører, tak for jeres respons, det ser ud til at
> mange accepterer folks forskelligheder, så verden er ikke helt fortabt

Jeg EOD'er hermed fra min side i denne tråd.
Hvis du synes det er vildt ophidsende at drøne rundt med ble på, så dig om
det. Du skader jo ikke nogen ved det.
Jeg startede meget hårdt ud med mine indlæg, det ved jeg godt. Det er
gudskelov og takke et frit samfund vi lever i, og egentlig har du ret i at
der skal være plads til alle. Derfor vil jeg delvist undskylde det jeg har
skrevet indtil nu. Det har ikke noget at gøre med at jeg pludselig er blevet
omvendt eller ligende, men jeg har nu læst samtlige indlæg igennem flere
gange, og jeg kan da godt se at jeg er noget hård i mine udtalelser.
Jeg kommer aldrig til at forstå fornøjelsen ved at rende rundt med ble på og
tisse i den, og det er der intet der kan ændre på.
Det var det sidste indlæg fra min side. EOD herfra.

Kaj

Fra : PerX ...

Dato : 15-05-04 03:25

In article <c7u7ni$2dno$1@news.cybercity.dk>, nomail@nospam.com says...
> Jeg er ikke ude på at såre nogen bestemt, jeg
> tilkendegiver "bare" min mening.

Uden at tage hensyn til andre. Det er derfor folk mener du er
ubehageligt. Du har ret til at mene hvad du vil, men du har pligt til at
tage hensyn.

Fra : Leo Lummerkrogh

Dato : 16-05-04 00:59

GLS wrote:
> [...]
> dette, ved godt der er noget der hedder infantalisme, men det er ikke
> den del af blefetish'en der har fanget mig, blot det at have en ble

Gris!!!

Du har da vist behov for noget hjælp i stedet for - psykologer, psykiatere
eller sådant nogle.....

Fra : GLS

Dato : 17-05-04 13:21

Tjae Leo, jeg havde ellers taget beslutning om at stoppe med denne tråd, men
din kommentar provokerer mig til et svar.
Ja jeg har sikkert brug for psykiatrisk hjælp, som de fleste danskere har
det, men jeg vil da gerne vide om min fetish er så meget værre en de der
dyrker SM, eller som dem der er brystfetister, eller dem der tænder på
fødder???
Hvis du mener at alle der har en sexualitet der er afvigende fra det
"normale" så må jeg indse at omkring 60% af den danske befolkning bør have
hjælp til at blive "normale"
Jeg ved jo ikke hvad du mener er "normalt", men jeg kan forestille mig at du
væmmes ved alt du ikke har kendskab til, så hvis du vil kunne udtale dig med
sikkerhed, må du jo afprøve diverse former for fetishisme for at være på
sikker grund, som jeg har gjort, og derved fundet ud af min sexualitet og
mit "indre jeg", jeg er ikke en gris, da jeg er udstyret med en evne til at
tænke, og evnen til at acceptere andre med de forskelligheder de nu engang
har.

Håber du vil uddybe din mening om dette

GLS

"Leo Lummerkrogh" <leo_lummerkrogh@hotmail.com.invalid> skrev i en