Tip: James Bond på tilbud
Fra : Soyo

Dato : 10-05-04 19:40

Jeg vil bare lige sige at Kvickly har James Bond film
på tilbud i øjeblikket til 69,95.

Jeg er ikke klar over om det er hele serien, men jeg kunne
i hvert fald få fat i de 12 jeg manglede :)

Mvh
Oliver

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-05-04 20:24

Soyo skrev :
> [...]
> på tilbud i øjeblikket til 69,95.
>
> Jeg er ikke klar over om det er hele serien, men jeg kunne
> i hvert fald få fat i de 12 jeg manglede :)

Øhh er det ikke sidste uges tilbud ??? Men det fortsætter altså.
Jeg købte hele serien før jul til 66,67 kr også i kvikkerlig.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Soyo

Dato : 10-05-04 21:49

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> wrote in news:409fd6f8$0
$293$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Øhh er det ikke sidste uges tilbud ??? Men det fortsætter altså.
> Jeg købte hele serien før jul til 66,67 kr også i kvikkerlig.

Jo, det er det. Men de var i hvert fald stadig til den pris i dag.

Fra : ib

Dato : 11-05-04 09:34

> Jo, det er det. Men de var i hvert fald stadig til den pris i dag.

Ja, de skal vel tømme lagerne før de bliver udgivet endnu en gang ) Og
denne gang bliver det med alle i 5.1 lyd optimeret til hjemmebiografen.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-05-04 18:08

"ib" <abc@efg.hik> skrev i en meddelelse

> Ja, de skal vel tømme lagerne før de bliver udgivet endnu en gang ) Og
> denne gang bliver det med alle i 5.1 lyd optimeret til hjemmebiografen.
>
> mvh

Så køber vi dem da bare igen.... NOT

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Kim Odgaard

Dato : 11-05-04 18:50

> Jeg vil bare lige sige at Kvickly har James Bond film
> på tilbud i øjeblikket til 69,95.
>
> Jeg er ikke klar over om det er hele serien, men jeg kunne
> i hvert fald få fat i de 12 jeg manglede :)

Hvis man skal have James Bond film, var dette tilbud så ikke bedre?

James Bond samlet DVD Boks 1495,-
http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.asp?dept_id=210&pf%5Fid=2358503

Og for dem der er til Olsen Banden, ja så kan man på torsdag få

Franz Jäger pengeskab med alle 14 film for 895,-
http://www.superbrugsen.dk/includefiles/moduler/ccms/show_page.asp?iMappeID=56&sSideNavn=Aften%E5bent+den+13%2E+maj

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-05-04 20:13

Kim Odgaard escribió / skrev

> Franz Jäger pengeskab med alle 14 film for 895,-
> http://www.superbrugsen.dk/includefiles/moduler/ccms/show_page.asp?
> iMappeID=56&sSideNavn=Aften%E5bent+den+13%2E+maj

Nice
Jeg skal da vidst lige have fat i en bekendt der kan købe den til
mig...

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Jesper

Dato : 11-05-04 20:57

Kim Odgaard <odgaard1XXX@mail.dk> wrote:

> [...]
> http://www.superbrugsen.dk/includefiles/moduler/ccms/show_page.asp?iMappeI
> D=56,&sSideNavn=Aften%E5bent+den+13%2E+maj

Gælder kun i Superbrugsen Torsdag d. 13. 19-21 og der er begrænset
parti!
--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : Kim Odgaard

Dato : 11-05-04 21:35

http://www.superbrugsen.dk/includefiles/moduler/ccms/show_page.asp?iMappeI

> Gælder kun i Superbrugsen Torsdag d. 13. 19-21 og der er begrænset
> parti!

Nope det gælder hele dagen, det med 19-21 er 10 % rabat på varer.