Folk og deres kreative måder/løsninger
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 10-05-04 18:46

Kære NG

Jeg troede at jeg havde set en del angående biler, men dog ikke noget så
kreativt som dette.

i morges da jeg skulle i skole observerende jeg en BMw var at ejeren
hadve bundet motorhjemlem fast til bilen med reb samt at den var ved at
smide noget af frontgrillen.

Utroligt at folk kan være bekendt at trille rundt i sådan noget, der er
ved at falde fra hinanden

Endvidre har der også holdt en mast mazda 626 her omme i vores baggård
og synes simpethen at det er kritisabelt at fold skader deres bil og så
bare smider den far sig og lader den stå og fylde istedet for at smide
den på værkstedet og få den lavet. har lidt overvejet at tage fat i en
af vores viceværter i området og spørge til det der vrag. Men er også
bane bange for at blande mig for meget.

Men den her form for ligegyldighed kan bare nogle gange gøre mig abre
noget så gal

Advarsel billederne fylder minimum 100Kb. Hvis at det ønskes kan jeg
godt gøre dem mindre hvis at der skule vise sig et ønske eller behov
herom.

Billede af den kontruktive bimmer:
http://www.tnfs.dk/images/Bizar_Bimmer.jpg

Billeder af Mazdaen:
http://www.tnfs.dk/images/Mast_Mazda01.jpg
http://www.tnfs.dk/images/Mast_Mazda02.jpg
Flemming Jacobsen

Fra : Aksel

Dato : 10-05-04 20:59

> [...]
> den på værkstedet og få den lavet. har lidt overvejet at tage fat i en
> af vores viceværter i området og spørge til det der vrag. Men er også

Der er en god grund til ikke at sende den Mazda på værksted, den er
totalskadet.
Ejeren kan købe 3 andre uden buler for reparationsprisen

Hilsen Aksel

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 10-05-04 21:54

On Mon, 10 May 2004 21:59:16 +0200, "Aksel" <akselj@newmail.dk> wrote:

>Der er en god grund til ikke at sende den Mazda på værksted, den er
>totalskadet.
>Ejeren kan købe 3 andre uden buler for reparationsprisen

Ergo jeg bør smutte forbi etaten og gøre opmærksom på det eller?. Der
holder også en anden bil i Vejle uden plader og som har holdt der i
langt over 2 måneder og også har en af de der gule sedler på fra
politiet og der er ikke plader på.

Synes simpelthen at det er forkasteligt at folk smider deres lig rundt
omkring
Flemming Jacobsen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-05-04 23:28

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev

I Danmark er det heldigvis normalt tilladt at parkere indregistrerede biler
på offentlig vej.
Og den Mazda har da pladerne på endnu.

Mvh.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 11-05-04 18:43

On Tue, 11 May 2004 00:28:27 +0200, "Uffe Ravn"
<uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote:

>"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev

>I Danmark er det heldigvis normalt tilladt at parkere indregistrerede biler
>på offentlig vej.
>Og den Mazda har da pladerne på endnu.

Det er bare ikke offentligt vej . Den holder i vores baggård og der
står faktsik på et skilt at pladsen er forbeholdt beboerne.
Flemming Jacobsen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 11-05-04 23:50

Hej Flemming

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev

> Det er bare ikke offentligt vej . Den holder i vores baggård og der
> står faktsik på et skilt at pladsen er forbeholdt beboerne.

Ja, så er spørgsmålet jo bare om han er beboer?

Mvh.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-05-04 21:17

On Wed, 12 May 2004 00:50:24 +0200, "Uffe Ravn"
<uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote:

>Hej Flemming
>
>"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev

>biler

>Ja, så er spørgsmålet jo bare om han er beboer?

Må jo bare tage kontakt med min bolig forening og så gøre dem opmærksom
på det og tage den derfra.
Flemming Jacobsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-05-04 07:59

Thunderbird [7100] wrote:

> [...]
> så bare smider den far sig og lader den stå og fylde istedet for at
> smide den på værkstedet og få den lavet.

Prøv evt at tjekke reg. nummeret hos Politiet, den kunne jo være stjålet ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 11-05-04 08:51

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv evt at tjekke reg. nummeret hos Politiet, den kunne jo være stjålet ?

Sådan et vrag er der da ingen tyv med selvrespekt der ofrer tid på at
stjæle..

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-05-04 09:34

Hans L. Jørgensen wrote:

> Sådan et vrag er der da ingen tyv med selvrespekt der ofrer tid på at
> stjæle..

Det ku' jo være at det var tyven, der har konverteret den til et vrag

Per
www.perbeer.ninja.dk