Hjælp til navn på brændeovn.
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-05-04 18:35

Hej

Jeg har fået en brændeovn forærende, den er rund og ca. 1 meters penge høj
med skydelåger i bunden. Er der nogle der kan hjælpe med at fortælle hvad
det er for en? Billede ligger i dk.binaer.

Stef

Fra : //zlgge

Dato : 10-05-04 20:52

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med skydelåger i bunden. Er der nogle der kan hjælpe med at fortælle hvad
> det er for en? Billede ligger i dk.binaer.

Den er helt sikkert hjemmelavet.

Mvh
//zigge

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-05-04 21:00

> Den er helt sikkert hjemmelavet.
>
> Mvh
> //zigge

Det virker bare proflavet inden i med de ildfaste sten. Men pyt bare den
varmer.

Stef

Fra : Margrete Johansen

Dato : 14-05-04 22:21

Næh, jeg tror ikke den er hjemmelavet - jeg har en der ligner den til
forveksling...... prøver lige at lægge et billede ind.

Margrete Johansen

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-05-04 21:19

Jeg har lagt lidt flere billeder ind, hvis der skulle være nogle der har
info omkring ovnen.