findes der er www side med Rejse oplevlser~
Fra : Thomas

Dato : 10-05-04 16:41

ja findes der en www side hvor folk har skrivet omkring deres rejse og hvor
de har lagt billeder ind eller sådan noget ????

thomas

Fra : Samsara

Dato : 10-05-04 17:02

"Thomas" <Twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> ja findes der en www side hvor folk har skrivet omkring deres rejse og
hvor
> de har lagt billeder ind eller sådan noget ????
>
> thomas

Jeg er stødt på siden http://www.fyldepennen.dk/rejseoplevelser/ og
http://www.cyklingonline.dk/rejser/

Jeg ved ikke om du kan bruge dem til noget.

Jeg prøvede for sjov skyld at søge på Google efter "rejseoplevelser"
og "rejsedagbog" og der kommer rigtig mange muligheder frem.

God fornøjelse.

Samsara

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 10-05-04 17:36

Prøv http://www.rejsebeskrivelser.dk/links/1000vis_af_Rejsebeskrivelser/

www.at-rejse-er-at-leve.dk

Mads Vestergaard

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 10-05-04 17:51

> ja findes der en www side hvor folk har skrivet omkring deres rejse og
hvor
> de har lagt billeder ind eller sådan noget ????
>
> thomas

www.virtualtourist.com
- forum
- beskrivelser / tip
- billeder

Henrik

Fra : Peter Cardow

Dato : 23-05-04 20:33

Hej Thomas

Der er også denne www.cardow.dk
under rejser finder du masser af små beskrivelser fra ferier.....

Her det direkte link.... http://www.cardow.dk/andre_rejseoplevelser.htm

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 25-05-04 13:25

"Thomas" <Twp@twp.dk> wrote:

>ja findes der en www side hvor folk har skrivet omkring deres rejse og hvor
>de har lagt billeder ind eller sådan noget ????

En dansk side med forum, beskrivelser, tips, billeder, links mm.:
http://outsite.org/

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>