Nu bliver det spændende at se...
Fra : Ukendt

Dato : 10-05-04 08:48

... om GeForce 6800 kortet er til noget.

Jeg har i hvert tilfælde valgt at forud bestille det, med levering primo
juni, og hvis ikke det lever op til mine forventninger (som er mellemhøje),
så må det jo ryge tilbage (14 dages returret)

Lars B

Fra : Dr.Ralph

Dato : 10-05-04 09:54

On Mon, 10 May 2004 09:47:53 +0200, Lars Jensen wrote:

> [...]
> juni, og hvis ikke det lever op til mine forventninger (som er mellemhøje),
> så må det jo ryge tilbage (14 dages returret)

Hvor har du bestilt det og er det dèt med dual DVI ?

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-04 12:32

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor har du bestilt det og er det dèt med dual DVI ?

Jeg har bestilt det hos SHG (ja, jeg ved at folk ind i mellem har sagt at
der kan være problemer med returvarer osv.), og det er et kort fra PNY,
http://www.pny-europe.com/uk/verto_gf6_6800_ultra.asp

Kortet er med Dual single-link DVI.

Kortet er btw. ikke heeelt billigt... omkring 1000,- mere end X800, lidt
vildt, og måske åndsvagt vil nogen mene :o/

> --
> Kind Regards/Venlig hilsen
> Dr. Ralph

Lars B

Fra : MKH1

Dato : 12-05-04 00:31

"Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> wrote

> Kortet er med Dual single-link DVI.

Dual single. Er det hvad de kalder det?
Hvad betyder det. Dobbelt enkelt?
Og hvad betyder det så?