Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign 2.0 - A5 folder
Fra : B. Johansen

Dato : 10-05-04 08:37

Hej - jeg skal lave en folder i A5 størrelse.

Der skal være forside, 2 midtersider og en bagside - altså 4 sider i alt.
Ligesom hvis man tager et A4 papir og klapper det sammen.

Hvad er det mest korrekte at vælge, når det nye dokument skal oprettes?

2 A4 sider liggende ned - med modstående sider

eller...

4 A5 sider (med eller uden modstående sider?)

Tak for hjælpen.

Venlig hilsen

B. Johansen

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 10-05-04 09:50

"B. Johansen" <dukanikkeskrivetilmig@yahoo.dk> writes:
>4 A5 sider (med eller uden modstående sider?)

Denne og med modstående sider

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11 * Mobil 26 39 73 11

Fra : B. Johansen

Dato : 11-05-04 09:42

--Klip--

> Denne og med modstående sider
--Klip--

Det lyder godt!

Tak for hjælpen

Fra : B. Johansen

Dato : 11-05-04 13:23

Forresten - skal den første side i dokumentet ikke være bagsiden ?

- og den sidste side være forsiden ?

B. Johansen

Fra : Miss007

Dato : 11-05-04 13:43

> Forresten - skal den første side i dokumentet ikke være bagsiden ?
> - og den sidste side være forsiden ?

Prøv at tage en A4 og fold den midt over, skriv 1-2-3-4 på siderne, fold
derefter ud, så har du opstillingen

Ved ikke helt om det kan bruges...

--
Miss007 - Trine
8500 Grenå

:.: Mobil: Nokia 6230 (hvid)
:.: Teleselskab: TDC
:.: Ved E-mail kontakt: miss@abc.dk (fjern a og b)

Fra : - christian

Dato : 11-05-04 13:56

Hvad hvis man laver et blad på 16 A5-sider
og printer dem ud...

vil den så skyde dem ud så side 2 ligger overfor side 15 ???

Fra : Kim Thranborg

Dato : 11-05-04 16:26

"- christian" <cjtcjtcjt(fjern_det_hele_i_parantes)@hotmail8.com> skrev i en
meddelelse news:40a0cd51$0$444$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hvad hvis man laver et blad på 16 A5-sider
> og printer dem ud...
>
> vil den så skyde dem ud så side 2 ligger overfor side 15 ???

Kommer jo helt an på din printeropsætning

Mvh
Kim T.

Fra : - christian

Dato : 15-05-04 10:56

Det er da ikke nødvendigvis printeren der styrer dette!
Dengang jeg kørte Publisher, var det en funktion i Publisher, som gjorde
det!