Prob.v.åbning af Word-dok
Fra : Ole Olsen

Dato : 10-05-04 07:12

Hver gang jeg åbner et word-dokument, mødes jeg af en meddelelse som
f.eks denne: 'C:\...\bla-bla\bla-bla.doc anvendes af Flemming Nath.
Vil du lave en kopi?'.

Man skulle tro, at der allerede var én åben version af bla-bla.doc,
men det er der altså ikke

Jeg kan så vælge enten 'OK' eller 'Annuller'. Hvad enten jeg vælger
det ene eller det andet, fungerer det derefter som det skal.

Fænomenet optræder hver eneste gang jeg åbner en Office-fil. Der må
s'gu' da være en forklaring

Vh, Flemming Nath

Fra : Indy

Dato : 11-05-04 11:13

"Ole Olsen" <nospamto@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ene eller det andet, fungerer det derefter som det skal.
>
> Fænomenet optræder hver eneste gang jeg åbner en Office-fil. Der må

Hej

Ligger dine filer i en delt mappe???

Fra : Ole Olsen

Dato : 11-05-04 21:58

On Tue, 11 May 2004 12:13:20 +0200, "Indy" <indy@hotmail.com> wrote:

>Ligger dine filer i en delt mappe???

Næ...

OO

Fra : Indy

Dato : 13-05-04 12:28

> Næ...
>
> OO

Hvordan ser dine indstillinger for word ud???
prøv at tjek fanebladet "Gem" under indstillinger!
Er der flueben i skrivebeskyttet nederst???

Fra : Ole Olsen

Dato : 13-05-04 18:34

On Thu, 13 May 2004 13:27:51 +0200, "Indy" <indy@hotmail.com> wrote:

>Hvordan ser dine indstillinger for word ud???
>prøv at tjek fanebladet "Gem" under indstillinger!
>Er der flueben i skrivebeskyttet nederst???

Heller ikke det

OO

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 11-05-04 22:39

Den 11/05-2004 klokken 22:58, skrev
i <ohf2a0d5d73aogacfs05o7ifo6ktffh7b0@4ax.com>:

> Næ...

Pudsigt, jeg har nøjagtig det samme problem.
"xxx.doc anvendes af Kjeld. Vil du lave en kopi?".
Gælder både Word og Excel i Office97.
Har haft problemet i snart et års tid.

Mener, at det opstod efter en geninstallation af XP home og Office 97. Jeg
kan desværre ikke huske, om jeg ikke dengang havde noget bøvl med mit
administrator brugerid navn.
Mit nuværende administrator id er KUN, og der er ingen brugere med navnet
Kjeld. Men, ét eller andet sted må navnet Kjeld jo være blevet samlet op.

Jeg har forgæves ledt efter et sted, hvor denne associering kan ændres.

Måske er løsningen at afinstallere/geninstallere Office97?

Håber, at der kommer et svar til dig, som jeg også kan bruge

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Ole Olsen

Dato : 13-05-04 02:06

On Tue, 11 May 2004 23:38:45 +0200, Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk>
wrote:

>Pudsigt, jeg har nøjagtig det samme problem.
> "xxx.doc anvendes af Kjeld. Vil du lave en kopi?".
>Gælder både Word og Excel i Office97.
>Har haft problemet i snart et års tid.

Det er også Word 97, jeg bruger. Det burde jeg nok have nævnt i det
oprindelige spørgsmål.

> [...]
>Kjeld. Men, ét eller andet sted må navnet Kjeld jo være blevet samlet op.

Her er det trods alt mit eget brugernavn, der dukker op.

>Måske er løsningen at afinstallere/geninstallere Office97?

Hvis du gør det, så vælg specialinstallation og vælg Outlook fra.
Ellers vil Outlook blive sat som standard-mailprogram, og det er
forfærdelig bøvlet at ændre det bagefter.

>Håber, at der kommer et svar til dig, som jeg også kan bruge

Det gør jeg også. Jeg nærer nu ikke de store forhåbninger. Jeg har
stillet spørgsmålet før, og jeg har ledt vidt og bredt efter en
løsning uden resultat. Hvis jeg finder ud af noget sender jeg dig en
mail. Jeg håber du vil gøre det samme, hvis du 'ser lyset'.

Vh, OO

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-04 22:05

Den 13/05-2004 klokken 03:05, skrev
i <92h5a0h2o65b2hhh1vg8mmo0pvdspuakms@4ax.com>:

> [...]
> uden resultat. Hvis jeg finder ud af noget sender jeg dig en mail. Jeg
> håber du vil gøre det samme, hvis du 'ser lyset'.

Det er en aftale.
(Det bliver nok afinstallation/geninstallation, jeg vil prøve).

Med venlig hilsen,
Kjeld