Ford Sierra 2,0i DOHC -> 16,8 km/l !!! :)
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 09-05-04 21:54

Jep, hvem siger det er dyrt at køre benzin-bil i disse tider? :)
0,48 kr./km på en tur fra Århus-Løkken-Århus, hastigheder mellem 110-140 på
motorvej, en frisk lille tur på stranden og lidt landevejskørsel. Hold op
jeg bliver glad for denne bil. Mærkerne på bagklappen er fjernet, nye
bremser, en røvfuld andre småfejl rettet og 4 nye Cosworth fælge. God
damn, - jeg tror dette er begyndelsen på et langt og smukt venskab :)

-M
1993 Sierra GLX
http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/Sierra.jpg
Dog uden alufælge endnu.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-05-04 22:03

On Sun, 09 May 2004 22:53:31 +0200, Morten Lorenzen wrote:

> fælge. God damn, - jeg tror dette er begyndelsen på et langt og smukt
> [...]

Total iorden bilsmag der

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 09-05-04 22:38

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev i en meddelelse

> Total iorden bilsmag der

Tak skal du have. - Dog skal der laves et par ting før bilen er som jeg vil
have den.

-M

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-05-04 07:28

On Sun, 09 May 2004 23:38:11 +0200, Morten Lorenzen wrote:

> "Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev i en meddelelse

> Tak skal du have. - Dog skal der laves et par ting før bilen er som jeg
> vil have den.

Det er jo det sjove ved det.. at man kan gå og pusle med den og se
hvordan det hele former sig..

Fra : Cosworth POWER

Dato : 09-05-04 22:28

> Jep, hvem siger det er dyrt at køre benzin-bil i disse tider? :)

8-9 km/l.... sidst jeg tankede kostede benzinen 9,24 kr. pr. liter, så helt
billigt er det nu ikke altid.

--
Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 09-05-04 22:31

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> 8-9 km/l.... sidst jeg tankede kostede benzinen 9,24 kr. pr. liter, så
helt
> billigt er det nu ikke altid.

Nej, føj for pokker en regning. - Meeen, nu er din bil også sådan cirka 10
gange sjovere end min :)

-M

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-05-04 07:00

Morten Lorenzen wrote:
> [...]
> 0,48 kr./km på en tur fra Århus-Løkken-Århus, hastigheder mellem
> 110-140 på motorvej, en frisk lille tur på stranden og lidt

Ja det er ret flot klaret, jeg husker stadig min egen "rekord" med den
DOHC'er jeg havde.
15,3 km/l på en éndags tur til Jylland/Tyskland med hele familien samt fyldt
bagagerum

> 1993 Sierra GLX
> http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/Sierra.jpg

Den ser sq også ret godt ud, på trods af at hvid ikke lige er "min farve"

Per
www.perbeer.ninja.dk