Medal Of Honor Allied Assult
Fra : Njelle

Dato : 09-05-04 16:29

Hejsa jeg har et problem med Medal of honor Allied Assult..
Jeg kan spille i ca. 30-45 min. Også når jeg har fået lov til det så går
skærmen bare i sort og lyden den gentager/går i hak
utrolig mange gange Og jeg har virkelig brug for den hjælp som jeg kan få

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-05-04 17:13

"Njelle" <Momba150@hotmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> skærmen bare i sort og lyden den gentager/går i hak
> utrolig mange gange Og jeg har virkelig brug for den hjælp som jeg kan få

Varme problem med GPU'en eller måske din CPU.

--
Bjarke Andersen

Fra : Fox

Dato : 09-05-04 23:09

> "Njelle" <Momba150@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Varme problem med GPU'en eller måske din CPU.
>
> --
> Bjarke Andersen

Ja jeg havde det samme problem. Så isatte jeg en blæser på siden af
kabinettet der blæser ind på skærmkort så nu ruller det....... Jeg kunne dog
maks spille i 3 min før det hele frøs og lyden i bøfferne hylede

jacob

Fra : Joe Sandøe

Dato : 10-05-04 17:40

"Njelle" <Momba150@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> skærmen bare i sort og lyden den gentager/går i hak
> utrolig mange gange Og jeg har virkelig brug for den hjælp som jeg kan få

Det lyder som et typisk grafikkort-varmeproblem.
VH Joe