De må kede sig på synspladsen LoL
Fra : dosser

Dato : 09-05-04 14:16

Min kammerat var til syn med sin bil i Århus og fik bilen betinget godkendt.
Citat på synsrapporten:
*************************
Køretøjet er ikke lovligt, før det er repareret, De kan dog køre fra
synssted til reparatør.

Fejloversigt:
10 Ruder rengøres, udsyn utilstrækkeligt
*************************
Jeg så bilen da han kom hjem med den, udsynet fejlede intet, der sad dog
nogle insekter men ikke noget som kunne genere, vinduesviskerene er nye og
der er sprinklervæske på beholderen som virker fint, og det forlanger de man
skal til reperatør for at få "lavet" LoL mon det var sådan at ham
Århusianeren havde glemt at pudse sine egne briller og var irreteret over
ikke selv at kunne finde ud af at betjene sprinkleren i en Mercedes 300
(måske der var sneget sig lidt missundelse ind LoL), eller havde de en
konkurrence på synspladsen om hvem der kunne finde på det mest tåbelige at
skrive i en synsrapport
Jeg må da indrømme at selv med min beskedne mekaniske formåen tror jeg nu
nok jeg kan bruge sprinkleren på bilen uden at skulle på et værksted LoL

Nå men vejret er godt, og vi har fået os et godt grin
Kør forsigtigt derude, og husk at der er kommet motorcykler på vejene.

Jan

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-05-04 14:30

dosser wrote:
> [...]
> synssted til reparatør.
>
> Fejloversigt:
> 10 Ruder rengøres, udsyn utilstrækkeligt

En af mine venners mor fik samme ting skrevet på sin synsrapport. Men hos
hende var det også tydeligt at ruderne var fedtede od ulækre.. Hun ryger, og
hun har røget en hel del i bilen.. Så indersiderne af ruderne var sodet til,
eller også var det nikotin etellerandet som sad der..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Deaster

Dato : 09-05-04 14:41

Anders Houmark wrote:

> [...]
> Hun ryger, og hun har røget en hel del i bilen.. Så indersiderne af
> ruderne var sodet til, eller også var det nikotin etellerandet som

Yum yum, lækkert at få fat i sådan en bil som brugt

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-05-04 15:01

Deaster skrev:

> Yum yum, lækkert at få fat i sådan en bil som brugt

....så længe det afspejler sig i prisen...

....hvad så med såen én der har stået ½ år i en skov med en selvmorder i?

....da jeg var knægt hørte jeg om en sådan; en Amazon, hvor føreren havde
gasset sig...

....alt interiøret blev skiftet, men lugten!?

....(alligevel plagede jeg min far om at købe den, da vi ik havde bil
)
Hans

Fra : dosser

Dato : 09-05-04 14:40

> [...]
til,
> eller også var det nikotin etellerandet som sad der..

Det er også ok, de finder fejl, men de her ruder var helt fine, og han ryger
ikke i bilen, men derfra og til at skrive at den kan køres fra synssted til
reperatør det er sq for komisk LoL kunne han ikke bare sige at han skulle
vaske ruderne inden han kørte derfra ??? eller bedre endnu selv have
aktiveret sprinkleren da han prøvekørte den
Jan

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 09-05-04 16:16

"dosser" <webmNIXSPAM@NIXSPAMsccd.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vaske ruderne inden han kørte derfra ??? eller bedre endnu selv have
> aktiveret sprinkleren da han prøvekørte den

Nu er det jo en standard frase som computeren udskriver ved "betinget
godkendt" så lige der kan manden ikke gøre så meget.

Men - men at give en "betinget godkendelse" med begrundelse at der var
insekter på ruden er da nok lidt langt ude, medmindre han har lige har
konstateret at han selv ligger dårligt i fejlstatestikken;-/

Men glæd jer det er solskin og dejligt varmt..

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Niels Bengaard

Dato : 09-05-04 16:22

Hvad nummerplade har bilen?
Det kunne være sjovt at se synsteksten officielt på nettet.

Niels

Fra : dosser

Dato : 09-05-04 16:48

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad nummerplade har bilen?
> Det kunne være sjovt at se synsteksten officielt på nettet.
>
> Niels

Det er da ok, nummeret er:

TS54163

Jan

Fra : Leo

Dato : 09-05-04 17:27

> [...]
> synssted til reparatør.
>
> Fejloversigt:
> 10 Ruder rengøres, udsyn utilstrækkeligt

Sig mig brokkede han sig overhovedet ikke ??? tror sgu ikke lige jeg ville
kunne lade være med at bede om en uddybning af den påståede "fejl" hvis det
er grund nok er der dæleme mange der kører omkring med biler der ikke kan
synes uden bemærkning, gad forøvrigt nok se han egne ruder hvis han er
kørende på job.

Leo

Fra : TGD

Dato : 09-05-04 18:24

> [...]
> synssted til reparatør.
>
> Fejloversigt:
> 10 Ruder rengøres, udsyn utilstrækkeligt

<KLIP>

SAABen blev betinget godkendt pga et stenslag, finurligheden var bare at det
sad så langt ned at det kun var synsdamen det generede hun var 15? cm os der
bruger ´bilen er alle over 180 cm.

Udslaget kom nok pga. jeg kommenterede hendes højde kontra min.