Forskel på Sonax voks
Fra : Martin Sand.

Dato : 09-05-04 12:57

Hejsa

Bilen skal have en omgang voks. Men hvad skal jeg købe? Jeg vil helst købe
Sonax produkter, men er stødt på 2 typer: Den blå (Extreme serie) og den
røde (alm. serie).
Er den blå så meget bedre som Sonax selv reklamerer med? Udviklet til at
være kompromisløs optimal?

Jeg vil eneten købe den blå Sonax Xtreme Polish+Wax 2 ("Renser for
urenheder, fjerne fine vaskeridser og forsegler i een arbejdsgang"), eller
den røde HardWax ("Giver fremragende beskyttelse af lak, lakeret kunststof,
glasfiber og chrom").

Nogle erfaringer?

MVH Martin

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 09-05-04 13:45

Martin Sand. wrote:
> Den blå (Extreme
> serie)

Sonax skriver på www.sonax.dk:
"Til effektiv behandling af nyere lak"
(Sonax Xtreme Polish+Wax 2)

> og den røde (alm. serie).

Sonax skriver på www.sonax.dk:
"Til alle typer autolak, glasfiber, metal m.v."
(Sonax Polish&Wax)

Men Sonax har jo efterhånden adskillige forskellige "modeller", så det
"klogeste" er nok, at du læser lidt på www.sonax.dk

Jeg skifter selv til den røde Polish&Wax snart (når min billige noname voks
fra tankstationen løber tør).

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Michael

Dato : 09-05-04 15:11

Jeg kender ikke den røde, men har netop prøvet Extreme Wax 2 for et par dage
siden og jeg kan kun sige at den er FREMRAGENDE. Reklamerne taler for en
gangs skyld sandt - resultatet bliver virkelig flot. Jeg har også købt den
der Liquid til brug flere gange om året. Extreme kan man nøjes med én gang
om året.