Warcraft 3 Frozen Throne
Fra : Nyheder

Dato : 09-05-04 08:20

Hej NG

Er der nogen der ved om det er muligt at finde cd-key på en instaleret
Frozen Throne? Vores problem er at covereret er blevet væk så hvis maskinen
går ned så har vi CD'en men ikke CD-keyen.

Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen

Sten

Fra : Anders D

Dato : 09-05-04 09:58

"Nyheder" <virker.ikke@svar.til.gruppen.dk> wrote in

> [...]
> Frozen Throne? Vores problem er at covereret er blevet væk så hvis
> maskinen går ned så har vi CD'en men ikke CD-keyen.

hmm plejer cd-keyen ikke at stå et sted på de papier+manualer der
medfølger, så man altid kan finde den ?

Fra : Klaus G.

Dato : 09-05-04 11:29

> hmm plejer cd-keyen ikke at stå et sted på de papier+manualer der
> medfølger, så man altid kan finde den ?

Den står bag på manualen...

Og nej, ved ikke om man kan finde den key nogen steder.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Nyheder

Dato : 09-05-04 20:55

Hej Klaus og Anders

Jeg ved præcist hvor det står på manualem, probemet er bare at min søn har
smidt den væk så det hjælper ikke

Derfor er eneste cahnce at man kan finde det på maskinen.

Hilsen

Sten

Fra : Nyheder

Dato : 09-05-04 21:06

Hej NG

Jeg vil lige høre om der var nogen der har en e-mail adresse til Blizzard.
Jeg har kun kunnet finde en til indsendelse af bugs. Jeg har mere brugfor en
til support.

Hilsen

Sten

Fra : Nyheder

Dato : 09-05-04 21:12

Har fundet den

Sten

Fra : S.G

Dato : 10-05-04 12:08

Den er gemt i registrringsdatabasen.
Søg på blizzard eller lign. gå alt igennem, et eller andet ste dmå den
cd-key står der.

Du starter regprogrammet op ved at søge på regedit. Dobbeltklik på den og
lave en søgning. Blizzard eller warcraft kan sikkert gøre det