MTV- ctr porno-tøse
Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-04 03:47

Til pornofilm vælges bevidst silikonpiger, der ikke er så gudesmukke som fx.
MTV-dansepigerne. For dagligdagens matriarkat tåler ikke fair play

Porn _skal_ være ringeagtet

Mandlige-modeller er valgt, så publikum ikke føler mindreværd overfor dem.
------------------
Sidste linie(r) kan udelades.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Paul

Dato : 09-05-04 09:35

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Porn _skal_ være ringeagtet
>
> Mandlige-modeller er valgt, så publikum ikke føler mindreværd overfor dem.

Og jeg siger: Tro ikke den, der siger du er paranoid. Thi han er blot en del
af sammensværgelsen... osv. etc. continued...

M.v.h.

Paul

Fra : Landsbytossen

Dato : 09-05-04 09:38

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in

> [...]
>
> Og jeg siger: Tro ikke den, der siger du er paranoid. Thi han er blot
> en del af sammensværgelsen... osv. etc. continued...

Nemlig, godhedsindustriens sammensværgelse vokser proportionalt med manglen
på toiletpapir i NORGE. Det norske MATRIARKAT, der også inkluderer bøsser,
har gemt alt toiletpapiret væk, så de mandlige modeller må holde sig i
månedsvis. Heldigvis er vi mange, der lukker så meget lort ud, at trykket
ikke når kritiske højder.

LT

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-04 17:16

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message

> [...]
del
> af sammensværgelsen... osv. etc. continued...

Hvorhenne ser du konspiration?

Her er en teori, som læseren kan overveje og analysere og evt anføre
argumenter for eller imod.

Os der har læst Nietzsches "Hinsides godt og ondt" opererer ikke med
opdeling af verden i skurke og helte - og selvom
god-ond-sammensværgelsesteorier kan være interessante og værdifulde, er der
ofte et utal af vægtige faktorer der forklarer fænomenet. Forenkling kan
være nyttig i en *kort* trådstart, men betyder ikke, at man tænker
endimensionalt eller sort-hvidt.

Skriver jeg *langt*, så kritiseres det. Det er svært at gøre alle tilpas.

Fra : Paul

Dato : 09-05-04 19:44

> Det er svært at gøre alle tilpas.

Særligt når man nu så gerne vil.

M.v.h.

Paul

Fra : Bent Benny

Dato : 10-05-04 00:34

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in

> [...]
> man tænker endimensionalt eller sort-hvidt.
>
> Skriver jeg *langt*, så kritiseres det. Det er svært at gøre alle

Hej Bo

Ja da,vi er flere der har læst Nietzsche. Jeg forstår helt og aldeles dine
tanker om samme. Selvfølgelig er det hans søster, der var galt afmachecet,
mem hvorfor vil du ødelægge N.s tanke?

BB

Fra : Bo Warming

Dato : 11-05-04 20:16

"Bent Benny" <Uf@uf.com> wrote in message
> [...]

> tanker om samme. Selvfølgelig er det hans søster, der var galt afmachecet,

Søsteren ku li Bismarck og ku lidt bedre li Hitler
Det havde Nietzsche selv nok også, hvis han havde levet længe nok.

Søsteren var gift med antisemit og var loyal som kællinger var dengang. Men
hendes uvidenskabelige latterlige redigeringer i broderens efterladtepapirer
omfattede ikke at hun gjorde den antiantisemitiske bror til nazist på nogen
måde.

Hun var især ærekær og bortredigerede afsnit som følgende

" Når jeg søger min dybeste modsætning, instinkternes
umådelige gemenhed, da finder jeg altid min moder og søster - at tro sig
beslægtet med sådan canaille ville være at bespotte min guddommelighed. Den
behandling, jeg lige til dette øjeblik udsættes for af min moder og søster,
indgyder mig en usigelig gru: her arbejder en fuldkommen helvedesmaskine,
med en usvigelig sikkerhed om det øjeblik, hvor man kan såre mig blodigt - i
mine højeste øjeblikke... for da mangler der enhver kraft til at værge sig
mod giftigt kryb...Nietzsche

Hun var mere værdifuld end Georg Brandes og Hippolyte Taine mht at
popularisere Nietzxsche, der ellers let kunne være blevet flemt fordi han
var hundred år forud for sin tid, mindst.

Hun skaffede sponsorer og var værdifuld og genial - som så mange andre
nazister.

Takket være hende var der billigudgaver til de meget læsende tyske
skyttegravsdoldater 1914-18. Det blev de ikke mere krigeriske af end ellers.
At Zarathustra lå i militærtornysteret bidrager nok til at tyskere er så
fantasifulde og dygtige, også idag.

Fra : Sinding

Dato : 09-05-04 20:43

du ser de forkerte pornofilm makker ;)

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-04 22:10

"Sinding" <petersinding@stofanet.dk> wrote in message
> du ser de forkerte pornofilm makker ;)

Fortæl hvad du ser, og deres fordele

Fra : Andropov

Dato : 09-05-04 21:30

Sinding skrev:

> [...]
>
> Porn _skal_ være ringeagtet
>
> Mandlige-modeller er valgt, så publikum ikke føler mindreværd overfor dem.

Men til hård mundknep er det vel også en fordel at manden ikke har 25+ pik :)

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 09-05-04 21:41

> [...]
>
> Porn _skal_ være ringeagtet
>
> Mandlige-modeller er valgt, så publikum ikke føler mindreværd overfor dem.

Du er jo et fjols Bo.......

Fra : ib

Dato : 09-05-04 22:09

> [...]
>
> Porn _skal_ være ringeagtet
>
> Mandlige-modeller er valgt, så publikum ikke føler mindreværd overfor dem.

Skulle der ikke havde stået "Alle linier kan udelades"?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-05-04 10:55

On Sun, 9 May 2004 04:47:09 +0200, "Bo Warming"
<ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote:

værd opmærksom på at dette er ENDNU en xpost BW har sø sat for at
chikanere brugerne af dansk usnet - så værd venlig at slette den
gruppe hvor indlæget er off topick

Mv.
Bo M Mogensen

fut : dk.admin.netikette
--

" Så længe jeG er håbeløs er der håb
og der er Håb ENDNU "

Fra : Jacob Andersen

Dato : 12-05-04 13:53

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message
> [...]
>
> Porn _skal_ være ringeagtet
>
> Mandlige-modeller er valgt, så publikum ikke føler mindreværd overfor dem.

Temmelig dumt, og ret forkert.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-04 14:47

> fx.

> Temmelig dumt, og ret forkert.

Mandlige modeller er lidet helteagtige. Ingen fryd for øjet, udover at pik
er stor og normal.
Hvorfor tror du at både mandlinge og kvindelige modeller ikke er ideelt,
naturligt smukke?

Pigerne er silikonoppumpede - aldrig Oscar-kvalitet

Tror du ikke at budgetterne tillader at man vælger dyrere modeller.
Salgsomkostningerne er 99% af hvad betales.Modelhonorar er nul og niks for
der jo milliarder i denne industri, som dominerer hele internettet.

Men som aviserne ikke anmelder

Fra : Paul

Dato : 12-05-04 16:17

> Tror du ikke at budgetterne tillader at man vælger dyrere modeller.
> Salgsomkostningerne er 99% af hvad betales.Modelhonorar er nul og niks for
> der jo milliarder i denne industri, som dominerer hele internettet.

Bo - du ser helt klart de forkerte pornofilm.

Ligesom med så mange andre ting så lader du dig også her rive med i
generaliseringernes vold.

Der findes forholdsvis gode fuckfilm med ungarske og andre østeuropæiske
modeller (billige i drift).
De bliver blandt andet produceret af Pierre Woodman for Private Video - som
også har betalingskanalen Private Blue, der dog kun sender softporn, dvs.
aldrig billeder af erigerede kønsdele. Selvom filmene er produceret for det
franske marked (med dertil hørende åndssvage dåsestøn og tomme blikke i
kameraet), så er modellerne altså temmelig smukke og naturlige (som man kan
se dem på gaden i det meste af Østeuropa).

I en serie af såkaldt "amatørfilm" Pierre Woodman har produceret, møder han
tilfældige piger på gaden i Budapest og inviterer dem op på hotelværelset.
Private's film findes også i normale hardcore udgaver.

M.v.h.

Paul