Lavpris / Fyn / hvor ?
Fra : Per LH

Dato : 08-05-04 22:49

Søndag vil jeg bruge på at køre lidt rundt for at se hvad der skal afløse
den 20 år gamle VW.

Jeg skal ha´ et andet afdanket vrag i 15-40 kkr- klassen.

Nogen forslag til forhandlere hvor jeg skal kigge?

Jeg har kigget lidt på bilsyn.dk. Er det således at hvis bilen har været til
periodisk syn inden for de sidste 2 år, så kan den handles/omregistreres
uden syn?

Per, Odense

Fra : Rasmus

Dato : 09-05-04 09:32

"Per LH" <virker-ikke@no-function.dk> wrote in message
> [...]
til
> periodisk syn inden for de sidste 2 år, så kan den handles/omregistreres

www.a1biler.dk

Han har ihvertfald massere af afdankede biler

mvh
Rasmus

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 09-05-04 11:15

"Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> til

Kommer an på om bilen er indkaldt til periodisk syn, i så fald skal synet
afholdes før den kan omregistreres i dit navn.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Per LH

Dato : 09-05-04 16:48

> www.a1biler.dk
>
> Han har ihvertfald masser af afdankede biler

Ja, der manglede ikke noget i den retning..

Per

Fra : Rasmus

Dato : 09-05-04 17:50

> Ja, der manglede ikke noget i den retning..

he he.
Jeg kender et par stykker som har gjort en god handel ved ham, man kan
sagtens presse prisen lidt.

mvh
Rasmus

Fra : Ulven