Selvmord i GTA3
Fra : Casper Bang

Dato : 08-05-04 19:48

Hej,

Endelig er jeg kommet forbi et par missioner som jeg har kæmpet med længe...
og hvad sker der så? jeg parkerer en varevogn op ad en lukket port, stiger
ud - og sidder fast. Min person er kommet IND i porten, uden at kunne komme
ud igen.
Jeg har self. ikke gemt siden da.

Er der ikke en måde hvorpå jeg kan begå selvmord i spillet? Jeg vil helst
ikke loade det igen, og skulle starte forfra med de missioner :(

På forhånd tak.

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 08-05-04 20:17

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:409d2b53$0$1128$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> [...]
>
> Er der ikke en måde hvorpå jeg kan begå selvmord i spillet? Jeg vil helst
> ikke loade det igen, og skulle starte forfra med de missioner :(

Jeg mener at GTA III og Vice City koder er de samme - i Vice City plejer jeg
ihvertfald at skrive "icanttakeitanymore" - prøv det!

Rasmus Thorsø Nielsen
www.retrospil.tk

Fjern NOSPAM i email

Fra : Hagman

Dato : 08-05-04 21:35

Kan du ikke bare få en strømer eller et bande-medlem til at slå løs på dig ?

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsenNOSPAM@tele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:9nanc.2139$066.307@news.get2net.dk...

Fra : Casper Bang

Dato : 08-05-04 21:52

> Kan du ikke bare få en strømer eller et bande-medlem til at slå løs på dig
?

Er som sagt inde i en port; der er ikke nogen i nærheden overhovedet :( Kan
ikke komme væk derfra.

Fra : Casper Bang

Dato : 08-05-04 21:51

> Jeg mener at GTA III og Vice City koder er de samme - i Vice City plejer
jeg
> ihvertfald at skrive "icanttakeitanymore" - prøv det!

Jeg har prøvet at skrive det både inde i menuen, og direkte i spillet - der
sker ikke noget :(
Hvad skal der aktiveres før det er muligt at skrive de koder?

Fra : Casper Bang

Dato : 08-05-04 21:56

> Er der ikke en måde hvorpå jeg kan begå selvmord i spillet? Jeg vil helst
> ikke loade det igen, og skulle starte forfra med de missioner :(

Jeg fik ikke den kpde du foreslog til at virke, men blev inspireret til at
søge efter cheats - fandt:
http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=152

Jeg stod allerede lige ved en bil. Ved at bruge bangbangbang sprang den i
luften, og min health kom ned på 28. Derefter brugte jeg giveusatank til at
komme tæt på sådan en - den sprang jeg derefter i luften med bangbangbang :D
Og død er jeg.

Tak for hjælpen!