Pris på nummerplade?
Fra : Michael Bested

Dato : 08-05-04 16:17

En person har bakket op i min nummerplade forpå så
den er blevet en del bøjet. Vi blev enige om han skulle
betale for at få en ny sat på. Men hvad koster sådan
en nummerplade egentlig, hvis man kun skal have én,
og den skal laves så den passer med den bageste?

/Michael

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-05-04 16:32

Michael Bested wrote:
> [...]
> en nummerplade egentlig, hvis man kun skal have én,
> og den skal laves så den passer med den bageste?

http://www.politi.dk/nummerplader/Side_1_registrering_og_priser.htm#1.4.%20Betaling
kan du se, at en erstatningsnr. plade koster 590,- kr.

Du skal dog være opmærksom på, hvis du tidligere har fået en
erstatningsplade, så skal du have 2 nye denne gang.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Henning

Dato : 09-05-04 08:01

>Du skal dog være opmærksom på, hvis du tidligere har fået en
>erstatningsplade, så skal du have 2 nye denne gang.

Gælder det også når man indleverer den defekte?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-05-04 07:07

Henning wrote:

> Gælder det også når man indleverer den defekte?

Det mener jeg, er dog ikke helt 100% sikker.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : JJ

Dato : 08-05-04 19:23