[DVD] Takeshi Kitano
Fra : Morten DH

Dato : 08-05-04 10:52

Kan det virkelig være rigtigt at Violent Cop ikke kan fås i en ordentlig
udgave på dvd?

Jeg kan finde en R1 udgave fra Fox Lober som ikke er noget at råbe hurra for
og desuden er mis-framed, Tokyo Bullets R2 for heller ikke ligefrem pæne ord
med på vejen og den franske udgave er kun med franske tekster.... Det skulle
undre mig meget hvis der ikke findes en udgivelse i asian, så jeg håber
nogen i gruppen kan hjælpe?

--
Egen butik på internettet? Det er billigere end du tror - jeg kan tilbyde
komplette løsninger fra 49 euro/år.

Fra : Morbid Angel

Dato : 08-05-04 11:45

On Sat, 8 May 2004 11:51:37 +0200, "Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk>
wrote:

> [...]
>undre mig meget hvis der ikke findes en udgivelse i asian, så jeg håber

Jeg ved ikke om dette er den samme version som Fox Lober udgaven, men
jeg mener at have set at den snart kommer fra enten HK Legends eller
Mei-Ah remastered.

http://www.hkflix.com/xq/asp/filmID.1377/qx/details.htm

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Asian movies

Dato : 07-05-04 16:01

så vidt jeg kan se findes der også en udgave fra MIA

Rene

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 08-05-04 17:25

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det virkelig være rigtigt at Violent Cop ikke kan fås i en ordentlig
> udgave på dvd?

Jeg skal ikke lige tale for kvaliteten af diverse udgaver, men der ligger en
pæn liste over udgivelser af Violent Cop på denne side:

http://www.kitanotakeshi.com/reviews/dvd/dvdviolent.html

Hilsen Tobias